וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר על רוזן: "רדיפת השמלות הייתה מוכרת; ההגעה לבתים, הקללות, האיומים - ממש לא"

1.5.2013 / 12:02

לדברי עיתונאי חדשות 10: "זה אולי לא נשמע כמו החיזור הכי אלגנטי, אבל רחוק מהטרדה מינית". לדבריו, אברי גלעד כלל לא היה אמור להגיש עם רוזן את התוכנית ב"רשת"

הפרשן הפוליטי של חדשות 10 רביב דרוקר התייחס הבוקר לראשונה לפרשת ההטרדות לכאורה של עמנואל רוזן. בבלוג שלו ניסה להשיב דרוקר על השאלה הנשאלת בימים אלו בקרב שלל בכירים בתקשורת בנוסח "למה לא סיפרתם?".

דרוקר כותב כי "אני לא זוכר בדיוק מתי זה היה, אבל אחר צהריים אחד התקיימה שיחת מסדרון בערוץ 10 על פרשת קצב. אתם יודעים, הנושאים הרגילים. למה הן לא התלוננו, מי ידע ושתק וכאלה. חלק מהשותפות לשיחה עשו מין פרצוף הזה של ?תפסיקו עם הצביעות הזאת?. התחילה שיחה על ערוץ 10 - האם גם אצלנו יש מטרידנים והאם גם אנחנו שותקים. השם של עמנואל רוזן עלה...".

לדבריו, "הבטחתי שאם הוא מטריד, אני אעשה עם זה משהו. אחת מהן סיפרה. הוא מעביר לי פתאום סמסים בחצות. אני לא זוכר את נוסח הסמסים, אבל זה היה משהו בסגנון - רוצה לבוא אליי, אני יכול לבוא אלייך, משהו כזה. היא המשיכה וסיפרה שהם בכלל לא מכירים. היכרות חטופה של מסדרון".

"לא יודע מה אתכם, אבל זה לא נשמע לי כמו מקרה שצריך לעשות אתו משהו. אולי לא החיזור הכי אלגנטי בעולם, אבל רחוק מלהיות הטרדה מינית. בעיניי, לפחות. גם המספרת לא נראתה לי שבורה במיוחד מהסמסים", המשיך דרוקר. "רדיפת השמלות שלו הייתה מוכרת לכול. ההגעה לבתים בלי התרעה, הקללות, האיומים, ממש לא. האמת, אני עדיין מתקשה להאמין שזה קרה".

"העדות הכי קשה שפורסמה בתחקיר 'הארץ' היא העדות הראשונה של א?. שמעתי את העדות הזאת לפני כמה שנים. לא מא? עצמה. התיאור שאני שמעתי שונה בפרט אחד מרכזי. לא היה בו את אמירת ה?לא? תוך כדי יחסי המין...זה היה רחוק מאונס. זה נשמע יותר כמו גבר חסר רגישות, אולי אפילו מגעיל, שלוקח בלי לשאול, שמנצל חיילת צעירה, שברגע של חולשה הזמינה אותו הביתה", הוסיף.

דרוקר סיכם את התייחסותו לפרשה ואמר כי "מאז התפוצצות הפרשה שאלתי לא מעט אנשים פה אם ידעו, מה ידעו. את זוגתי אני לא צריך לשאול. ענת (גורן, למי שלא יודע) הגישה איתו את תוכנית התחקירים של ?רשת?- "קופסא שחורה". אני יודע בוודאות שלא שמעה דבר, שמתקרב לעדויות שפורסמו השבוע ואני גם קצת ספקן לגבי מה שפורסם על אברי גלעד. יכול להיות שהוא אמר משהו בזמן אמת לבכירים ב?רשת?. אני מניח שהוא לא ממציא את זה, אבל מה שפורסם זה שהוא היה צריך להגיש את תוכנית התחקירים הזאת יחד עם עמנואל והוא סרב בגלל הנושא הזה. ובכן, מכל מה שאני יודע על התוכנית הזאת, אברי גלעד מעולם לא היה אמור להגיש אותה ואם אני טועה, אז סליחה מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully