וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות האופניים: רון חולדאי הוא איש השיווק לחודש אפריל

5.5.2013 / 11:25

מנימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק: "ראש עיריית תל אביב-יפו, נבחר כאיש השיווק של אפריל 2013 בזכות פרויקט תל-אופן, מיזם אותו הוביל משלב הרעיון לייבאו לעיר"

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, נבחר כאיש השיווק של אפריל 2013. ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, אשר בחרה בו, נימקה היום את ההחלטה, זאת "בזכות פרויקט תל-אופן, מיזם אותו הוביל משלב הרעיון לייבאו לעיר, לאחר שראה פרויקטים דומים בעולם, וליווה את כל שלבי ההקמה וההפעלה. גם את שמו של המיזם – תל-אופן – הציע רון חולדאי".

עוד מנימוקי הוועדה: "פרויקט השכרת האופניים הושק במאי 2011 והפך לחלק מהנוף העירוני בתל אביב-יפו, ומהווה שינוי בהרגלי הנסיעה של רבים מתושבי העיר ושל רבים הנכנסים אל תל אביב-יפו מדי יום. הפרויקט הוא אמצעי תחבורה ירוק המפחית את העומס, הרעש וזיהום האוויר על הכבישים ואף תורם לאורח חיים בריא וכושר גופני. נפח השימוש הוא הוכחה להצלחה הכבירה של המיזם, הן במתן אפשרות של תנועה נוחה לאזרח, ובתרומה לאיכות החיים בעיר".

בעיריית תל אביב מדווחים כי מתחילת הפרויקט היו כ-3,880,000 השכרות של תל אופן. מספר המנויים הוא כ- 16,800, ומספרם צומח בהתמדה, ובכל יום מתבצעות כ-8,000 נסיעות בממוצע.

בסקר שנערך על ידי מכון "חקר" נמצא כי מספר רוכבי האופניים ביום זינק ב-54%, ו-19% מתושבי העיר שוכרים אופניים במסגרת השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully