וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון לאודר ישמש כנשיא הקונגרס היהודי העולמי 4 שנים נוספות

6.5.2013 / 14:52

הקונגרס, המכונס בימים אלה בבודפשט שבהונגריה ומקיים דיונים בסוגיות הקשורות לעם היהודי בארץ ובתפוצות, בחר בבעל המניות בערוץ 10 לכהונה נוספת

הקונגרס היהודי העולמי בחר הבוקר (שני) ברון לאודר לכהונה נוספת כנשיא הארגון לארבע השנים הקרובות. הקונגרס, מכונס בימים אלה בבודפשט שבהונגריה ומקיים דיונים בסוגיות הקשורות לעם היהודי בארץ ובתפוצות, ובהתגברות האנטישמיות בעולם.

עם בחירתו לכהונה נוספת אמר לאודר: "אני מודה למאות נציגי הקהילות היהודיות מרחבי העולם שהגיעו לדיוני הקונגרס ונתנו בי אמונם לכהונה ועשיה נוספת של ארבע שנים למען העם היהודי. אני מתרגש מחדש לקבל על עצמי את התפקיד, ורואה בו שליחות עליונה למען העם היהודי".

לאודר (69) מונה לנשיא הקונגרס היהודי העולמי בשנת 2007, והנו הבעלים של "חברת המדיה המרכז אירופית? המפעילה 33 תחנות טלוויזיה ועוסקת בהפקת תוכן וחדשות. הוא בעל השליטה המרכזי בערוץ 10, ובשנה שעברה הזרים לו 80 מיליון שקלים על מנת לאפשר את הארכת זיכיונו והמשך פעילותו. בראיון שהעניק החודש למגזין "פורבס" אמר לאודר כי "קיום ערוץ 10 חשוב מאוד, אם לא הייתי מאמין בו, לא הייתי משקיע בו כסף. חשוב לקיים תחרות, חשוב לקיים עיתונות חופשית". הוא הוסיף כי "ערוץ 10 הוא היום עסק בריא יותר מאשר אי פעם?.

במהלך ימי הקונגרס הופיעו ראש ממשלת הונגריה ויקטור אורבן, שר החוץ של גרמניה ד?ר גואידו וסטרבל, וכן שר האנרגיה והמים הישראלי סילבן שלום. ראש ממשלת הונגריה התייחס לאנטישמיות בארצו ואמר ?המשבר הכלכלי מביא איתו המון תסכול ואכזבה, שגורמים בסופו של דבר לעליית האנטישמיות בהונגריה. אנחנו נלחמים בנושא באמצעות חקיקת חוקים למען מיעוטים ואנחנו זקוקים לעזרתכם וניסיונכם בנושא". בחודש שעבר מחו גורמים רשמיים בישראל בפני שגרירות הונגריה על הענקת פרס לעיתונאי טלוויזיה מקומי שהביע דעות אנטישמיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully