וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז שכניק זומן להעיד במשטרה בחקירת פרשת רוזן

7.5.2013 / 16:00

לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב התרבות של "ידיעות אחרונות", רז שכניק, זומן השבוע למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה על מנת להעיד. הערכה: בידיו עדויות של נשים שהוטרדו

הם מזמנים גם עיתונאים: המשטרה פתחה השבוע בחקירה פלילית נגד עמנואל רוזן וזימנה לראשונה גם כתב שסיקר את הפרשה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי כתב התרבות של ידיעות אחרונות, רז שכניק, זומן השבוע למשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה להב 433 על מנת להעיד במשטרה.

זו הפעם הראשונה מאז התפוצצה הפרשה שבמשטרה מזמנים למתן עדות עיתונאי על סמך עבודת הסיקור שלו את הפרשה, להוציא את הדס שטייף מארגון העיתונאית. גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ברנז'ה כי בידי שכניק עדויות של נשים שהוטרדו על ידי רוזן אשר אסף לצורך כתבה בנושא, ובדומה לשטייף - גם הוא התבקש להעבירן לבחינת חוקרי המשטרה.

בסוף השבוע האחרון נקראה העיתונאית קרן מרציאנו, כתבת הכלכלה של חדשות ערוץ 2, למסור עדות במשטרה בפרשה. מרציאנו זומנה מתוקף תפקידה כממונה על ההטרדות המיניות בחברת החדשות, וכמי מי שחיברה את הדו"ח שהביא לפיטוריו של רוזן מהחברה על רקע התנהגות בלתי הולמת כלפי עובדת זוטרה. גם מגיש הטלוויזיה גדי סוקניק מסר בשבוע שעבר עדות בפני השוטרים. ההחלטה להזמינו לתת עדות הגיעה לאחר שהתבטא בפומבי בנוגע לפרשה ואמר כי ידוע לו על מקרים נוספים שביצע רוזן לכאורה, חמורים אף יותר מאלה שפורסמו בתקופה האחרונה בכלי התקשורת. סוקניק הגיש לצד רוזן את "אולפן שישי".

רז שכניק סרב להגיב, ומ"ידיעות אחרונות" לא התקבלה תגובה. במשטרת ישראל מסרבים להתייחס לנושא עד לתום החקירה.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully