וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי של חדשות 2: "היינו כלי התקשורת היחידי שפעל בזמן אמת"

8.5.2013 / 9:08

עו"ד ישגב נקדימון, התייחס הבוקר לנסיבות הפסקת ההתקשרות של החברה עם עמנואל רוזן: אבי וייס פעל בהתאם לחוק ומיד כשנודע לו זימן את אותה עובדת שהטענות נקשרו בה"

היועץ המשפטי של חברת החדשות של ערוץ 2, עו"ד ישגב נקדימון, התייחס הבוקר (רביעי) לנסיבות הפסקת ההתקשרות של החברה עם עמנואל רוזן - ואמר כי המתלוננת עצמה ביקשה בצורה מפורשת שתוצאות הבדיקה לא יועברו למשטרה ולכן לא דווחה החברה לרשויות על המקרה.

"מה תעשה כמקום עבודה כשיש מולך בקשה מפורשת כשהמתלוננת אומרת מפורשת שהיא לא רוצה שתעביר את החומרים למשטרה, והיא עצמה לא רוצה להתלונן במשטרה? החוק קובע מפורשות שאסור לך לגלות פרטים מחקירה כזאת במקום העבודה אם המתלונן לא רוצה בכך, חברת החדשות פעלה בהתאם להוראה", כך דבריו של עו"ד נקדימון שהתראיין לתכניתו של ניב רסקין "נכון להבוקר" בגלי צה"ל.

עו"ד נקדימון אמר כי לא התקבלה בחברה תלונה של עובדת אלא מדובר הייתה בבדיקה ייזומה שהחלה בעקבות שמועות. "הגיעה אלינו שמועה שהייתה התנהגות בלתי הולמת מצדו של עמנואל רוזן כלפי אחת העובדות בחברת החדשות". הוא ציין כי עמנואל רוזן לא היה עובד קבע של החברה אלא פרילאנסר. "אבי וייס פעל בהתאם לחוק ומיד כשנודע לו זימן את אותה עובדת שהטענות נקשרו בה, גם אני השתתפתי באותה שיחה, אני חייב לציין שהעובדת לא פנתה אלינו אלא אנחנו אליה וביקשנו לשמור את הדברים האלה, ומכאן והלא המתחיל להתנהל הליך בדיקה לפי חובתה של החברה על פי החוק".

לדבריו נקדימון הבדיקה הייתה מיידית וכבר באותו יום שהו נודע להנהלה על המקרה הטיל אבי וייס על קרן מרציאנו, שנושאת בתפקיד ממונה בחברה על הטרדות מיניות לבדוק את הנושא. "הבדיקה הייתה מאוד יסודית ומעמיקה, כללה שיחות גם עם אותה אישה, גם עם עמנואל רוזן, גם עם סמנכל חברת החדשות חיליק שריר וגם עם עורך תכנית אולפן שישי באותו מועד שהיה ממונה על רוזן, גולן יוכפז", אמר עו"ד נקדימון.

לדבריו, החברה לאהצליחה להכריע בסוגיה באופן חד משמעי. "בפני קרן מרציאנו היו שתי גרסאות סותרות, היא איננה בית משפט ואיננה חוקר, הובאו בפניה דברים, היא בדקה אותם בכלים שברשותה, והיא קבעה שהיא עצמה לא יכולה להכריע בעניין. לאור הדברים שהתבררו שם, אבי וייס הגיע להחלטה שלא יהיה זה נכון להמשיך ולהעסיק את עמנואל רוזן בחברת החדשות והוא הורה להפסיק את ההתקשורת איתו באופן מיידי לאור ממצאי הבדיקה". הוא הוסיף כי חברת החדשות הייתה "כלי התקשורת היחידי שפעל בזמן אמת, ופעל באופן אפקטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully