וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 4.5 שנים: עמיר מאורי פורש מקשת

8.5.2013 / 12:28

מאורי, שניהל את תהליך הפיתוח של "פלפלים צהובים", "יום האם", "סברי מרנן" ועוד, יסיים את תפקידו כמנהל מחלקת הדרמה של הזכיינית אך ימשיך לנהל את השקעותיה בקולנוע

עמיר מאורי, מנהל מחלקת הדרמה של קשת מזה ארבע וחצי שנים, יסיים את תפקידו בחודש יולי הקרוב - כך מודיעה היום הזכיינית. מאורי ימשיך לנהל את תחום הקולנוע בקשת, עליו היה אחראי עד היום.

מאורי ניהל את תהליך הפיתוח של דרמות מצליחות כמו "פלפלים צהובים", "יום האם", "סברי מרנן" ועוד. הוא ליווה את תהליך ההפקה של סדרת הדרמה "חטופים" החל מעונתה הראשונה ועד להצלחתה יוצאת הדופן בארץ ובעולם כ"הומלנד".

מאורי שימש בעבר בתפקיד משנה למנכ"ל רשת בתחום התוכן, לפני כן שימש שנים רבות כמנהל בכיר בחברת HOT מתוכן 4 שנים כמנכ"ל ICP.

עמיר מאורי: "ארבע וחצי שנים בקשת היו שנים מוצלחות של יצירה שבה הדרמה בקשת תפסה מקום מרכזי בלוח השידורים. עכשיו אני יוצא לדרך חדשה שאני מקווה שתהיה יצירתית ולא פחות מוצלחת".

רן תלם: "תרומתו של עמיר מאורי למחלקת הדרמה של קשת בחמש השנים האחרונות, הייתה דרמטית, אם להתייחס לז'אנר שבו הוא עסק. מעמדה של הדרמה בלוח השידורים בקשת, השתנה לאורך השנים האלו. יותר ויותר דרמות פילסו את מקומן לשעות מרכזיות בלוח השידורים, וכל זה כתוצאה מעבודה מאומצת, רגישה ומדויקת, שהפכה את מחלקת הדרמה של קשת לבית מצוין ליוצרים. זהו לא מקרה שבשנים האלו נולדו, נוצרו ועלו לאוויר כמה מהדרמות הטובות והמצליחות ביותר בישראל, וגם בעולם. עמיר לא נפרד מקשת ומהתחום, וימשיך ללוות את תחום הקולנוע. בשם כל מי שעשה דרמה בקשת בשנים האחרונות, יש רק שתי מילים לומר, תודה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully