וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזוזות בשוק ההון

8.5.2013 / 12:49

כתב האנרגיה ואיכות הסביבה של דה מרקר איתי טרילניק פורש מתפקידו, ובכלכליסט דווקא מאיישים: תחום התקשורת והטלקום יאוחד באופן רשמי עם תחום המדיה, תחת סיקורו של כתב אחד

איתי טרילניק, כתב האנרגיה ואיכות הסביבה של דה מרקר יסיים בשבוע הבא את תפקידו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. טירלניק, בעל תואר שני בלימודי סביבה, הצטרף לעיתון הכלכלי לפני כשנתיים וסיקור התחום היה התפקיד הראשון שלו בעיתונות. הוא פורש לטובת לימודי דוקטורט בחו"ל ובשלב זה לא ימונה לו מחליף. את תפקידו ימלא מעתה כתב התשתיות אבי בר-אלי, לצד כתב הסביבה של עיתון הארץ צפריר רינת.

עם עזיבתו של טרילניק את דה מרקר יוותר העיתון בלא כתב שאמון על סיקור תחום איכות הסביבה, ובכך יצטרף העיתון הכלכלי לגוף תקשורת מוביל נוסף, ערוץ 10, שגם בו אין כתב שמסקר את התחום. מאז עזבה מרב דוד את הערוץ לפני שנתיים במסגרת גל קיצוצים - לא מונה בחדשות 10 כתב האמון על תחום איכות הסביבה.

בדה מרקר אישרו את הפרטים.

כלכליסט: לא ימנו כתב מדיה

ומנגד, בעיתון המתחרה כלכליסט מאיישים תפקידים: תחום התקשורת והטלקום יאוחד באופן רשמי עם תחום המדיה, ואלה יסוקרו מעתה על ידי אופיר דור ששימש עד עתה כראש דסק בעיתון. דור מחליף את רותי לוי שהודיעה בחודש שעבר על התפטרותה מהתפקיד לאחר שמונה חודשים בלבד בהם החליפה את גילעד נס. בעיתון לא ימנו, כאמור, כתב מדיה במקום שלי פריצקר שעזבה לפני חצי שנה והתחום יהיה תחת אחריותו של דור.

בתחילת החודש הודיעה עורכת מדור פרסום ושיווק של כלכליסט רוני קורן דינר על עזיבתה את העיתון. קורן דינר נמצאת בחופשת לידה והיא הודיעה כי לא תשוב ממנה לתפקיד. את מקומה מילא עמיר קורץ, שיקבל כעת מינוי קבע לתפקיד.

בכלכליסט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully