וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלם, החו"ל משתלם

8.5.2013 / 14:56

הוכרזו הזוכים בפרס למצוינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית: הבמאי משה אלפי עבור סדרה ששודרה בערוץ 1 וצביקה קליין עורך nrg יהדות. דיוויד לנדאו יקבל פרס מפעל חיים

המרכז העולמי של בני ברית בירושלים הכריז היום על הזוכים בפרס לעיתונאות למצוינות בסיקור התפוצות בתקשורת הישראלית לשנת 2013. חתני הפרס הם משה אלפי, במאי מפיק ויוצר בתחום הקולנוע התיעודי והבמה – עבור סדרה בת שבעה פרקים ששודרה בערוץ 1 ולצביקה קליין, עורך ערוץ nrg יהדות של "מעריב" וכתב לענייני העולם היהודי ב"מעריב" וב"מקור ראשון", בתחום העיתונות הכתובה.

בנוסף החליט חבר השופטים להעניק אות מפעל חיים לדיוויד לנאדו, לעבר עורך הראשי של "הארץ" ועורך מנהל של הג'רוזלם פוסט, עבור מה שהגדיר כ"עשייה משמעותית להרחבת סיקור התפוצות".

הפרס לעיתונאות של המרכז העולמי של בני ברית הוא הפרס המוביל בארץ בנושא יהדות התפוצות ויחסי ישראל תפוצות ומוענק מדי שנה זו השנה ה-20 ברציפות. הפרס מכיר במצוינות בסקירה של העיתונאות הישראלית – הכתובה, המשודרת והמקוונת – על יהדות התפוצות בת זמננו ויחסי ישראל- תפוצות היום. הפרס מוענק בטקס רב משתתפים בהשתתפות מרצה אורח מתחומי התקשורת, הממשל או האקדמיה.

חבר השופטים של הפרס השנה הורכב מד"ר יהודית אורבך מבית הספר לתקשורת באוניברסיטת בר אילן; השגריר איתן בנצור, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ; אשר וייל, מו"ל ועורך כתב העת "אריאל" (1981-2003); פרופ' תמר ליבס, לשעבר ראש החוג לתקשורת באוניברסיטה העברית, שרה פרנקל, לשעבר כתבת לענייני תפוצות של רשות השידור וכלת אות מפעל חיים של הפרס לשנת 2002; שלום קיטל, לשעבר מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2; גבמבי שלג מייסדת ועורכת מגזין "ארץ אחרת" וכלת הפרס לשנת 2011; ופרופ' גבריאלה שלו, דיקן הפקולטה למשפטים ונשיאת המועצה האקדמית העליונה בקריה האקדמית אונו ולשעבר שגרירת ישראל לאו"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully