וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל"צ תגיש, רשות השידור תאשר

8.5.2013 / 15:29

יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת הגיע לסיכום עם מפקד גלי צה"ל ירון דקל על אופן הפיקוח של מליאת רשות השידור על השידורים הלא-צבאיים של התחנה

יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת הגיע לסיכום עם מפקד גלי צה"ל ירון דקל על אופן הפיקוח של מליאת רשות השידור על השידורים הלא-צבאיים של התחנה.

בהתאם לחוק, מפקחת מליאת רשות השידור על השדורים הלא-צבאיים של גלי צה"ל, באותה מתכונת שהיא מפקחת על שידורי רשות השידור. בהתאם לסיכום, נקבע שועדת גל"צ במליאה בראשות גאולה אבידן, תפקח על התכניות הלא צבאיות של גלי צה"ל, בהתאם לחוק רשות השידור: הועדה תאשר מראש את לוח השידורים העונתי של התחנה, מבלי לגרוע מסמכותה לדון מפעם בפעם במשדר מסוים מכל בחינותיו. בנוסף, לוח שידורים חדש או שינויים מהותיים אחרים שאינם זמניים יובאו לאישור הועדה.

עוד סוכם בין הצדדים כי מפקד גל"צ ימסור לועדה אחת לחצי שנה סקירה על השידורים הלא צבאיים של התחנה. הסקירה תכלול גם דיווח של נציב קבילות הציבור של גל"צ. הסעיף האחרון מתייחס להחלטות הוועדה בהתחשב בתפקידי הרשות הקבועים בסעיף 3 לחוק וקובע כי הן יבוצעו על בסיס כללי האתיקה העיתונאית הנהוגים ברשות, ככל שהם ישימים לשידורי גלי צה"ל.

יו"ר הרשות גילת הדגיש היום כי ההבנות יהיו בתוקף עד גיבוש הכללים בין השרים ויאפשרו למליאת רשות השידור למלא את התפקיד שהוטל עליה בחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully