וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 ו-HOT מובילות במספר המועמדויות לתחרות ”פרומקס”

13.5.2013 / 16:10

בין המועמדים הבולטים לתחרות הפרומואים היוקרתית שתתקיים בחודש הבא בלוס אנג'לס: פרומו ההשקה ל"בובה של מדינה", ופרומו חגיגות שבע השנים למערך ה-VOD של חברת הכבלים. צפו

נציגות מרשימה למחלקות הפרומו הישראליות בתחרות הפרומואים הבינלאומית "פרומקס" שתיערך ב-20 ביוני בלוס אנג'לס. השבוע פורסמו הפרומואים המועמדים לפרס היוקרתי, כאשר ערוץ 10 וחברת הכבלים HOT עם חמש מועמדויות כל אחת, זכיינית ערוץ 2 קשת עם ארבע מועמדויות והזכיינית רשת עם שתיים. חברת הלווין YES השנה ללא מועמדויות בתחרות.

מחלקת הפרומו של ערוץ 10 הגישה לתחרות שלושה תשדירי פרומו: פרומו ההשקה ל"בובה של מדינה", פרומו בחירות 2013 ופרומו ההשקה לסדרה "אללה אסלאם". השניים הראשונים מועמדים בשתי קטגוריות שונות, ופרומו ההשקה ל"אללה אסלאם" נבחר כפינליסט בקטגוריית תכניות החדשות. תשדיר הפרומו להשקת "בובה של מדינה" שעשתה מחלקת הפרומו של ערוץ 10 בניהולם של יניב אמודאי וורד איוניר הוא הנציג הישראלי היחיד בקטגוריה היוקרתית Special Awards של פרומקס 2013, והוא יתמודד בין היתר מול תשדיר הפרומו המושקע של רשת NBC האמריקאית.

ל-HOT כאמור חמש מועמדויות, אולם נציגי החברה לא יישבו רק בקהל. המפיק הראשי של HOT אופיר רבינוביץ' ומנהלת מחלקת הפרומו של החברה שרון קורן יכהנו השנה כשופטים בתחרות היוקרתית. פרומו חגיגות שבע השנים למערך ה-VOD מועמד בשתי קטגוריות שונות: עיצוב, פורומואים לאירועים מיוחדים. בקטגוריית הילדים מועמד הפרומו לסדרת האנימציה "בובו וזץ", ושני פרומואים נוספים הם לסירות "סטראט אובר" ולהרחבת מאגר ה-VOD.

מחלקת הפרומו של קשת, בניהולו של ירון גת, העפילה לגמר עם ארבע מועמדויות. בקטגוריית קמפיין לקומדיה מועמד קמפיין ההשקה לעונה ה-10 של "ארץ נהדרת", בקטגוריית קמפיין לתכנית חדשות מועמד הפרומו לעונה ה-19 של "עובדה" בקטגוריית פרומו אין האוס מועמד הפרומו שהשיק את העונה ה-3 של "מאסטר שף" והפרומו שהשיק את העונה העשירית של "כוכב נולד" במסגרת קטגוריית הפסקול.

גם ברשת כאמור מתמודדים בתחרות. מחלקת הפרומו של הזכיינית, בראשות קובי אופנקורו, מציגה השנה שתי מועמדויות - שתיהן לפרומו של "The Voice".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully