וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט לאפריל 2013: וואלה! האתר המוביל

16.5.2013 / 13:30

אחרי וואלה! מופיעים ברשימה ynet, מאקו, תפוז ונענע10. אתר "הארץ" שהחודש הראשון עם חומת התשלום הביא לצניחה בהיקף הגלישה בו - מתאושש. גם אתר NRG ממשיך את מגמת העליה

וואלה! ממשיך להיות האתר המוביל מבין האתרים הישראלים - כך עולה מנתוני ועדת המדרוג למדידת שיעורי הגלישה באינטרנט לחודש אפריל 2013. לפי נתוני הוועדה, 2.4 מיליון איש גלשו בוואלה! בחודש אפריל, מספר המהווה 47.4% מסך הגולשים בישראל, נתון יציב לעומת החודש שעבר. אחרי וואלה! ברשימה מופיעים ynet עם 2.1 מיליון גולשים, בדומה לחודש הקודם. אתר מאקו עם 1.6 מיליון גולשים ותפוז עם 1.3 מיליון ונענע10 עם 1.2 מיליון גולשים - כל חמשת האתרים המובילים שומרים על יציבות בנתוניהם לעומת הנתונים שהוצגו בחודש מרץ והפער ביניהם נשמר.

בזירת אתרי הספורט ממשיך אתר one להוביל עם 493 אלף גולשים בחודש אפריל, ירידה קלה מהחודש שעבר. הפער מול אתר ספורט5 נותר כאשר גם הוא חווה ירידה - לנתון של 411 אלף גולשים. בזירת אתרי הכלכלה גלובס מוביל וממשיך את מגמת ההתחזקות ל-643 אלף גולשים, לא רחוק אחריו דה מרקר עם 631 אלף גולשים ואתר כלכליסט עם 581 אלף גולשים - גם הוא מתחזק מהחודש הקודם.

אתר "הארץ" שהחודש הראשון עם חומת התשלום הביא לצניחה בהיקף הגלישה בו - מתאושש בחודש השני ועולה מנתון של 519 אלף גולשים לנתון של 552 אלף. NRG מבית מעריב-מקור ראשון עדיין מוביל עליו 658 אלף גולשים וממשיך את קו העליה זה החודש הרביעי. אתר המגזינים allmag, חודש רביעי ברשימה, ונבלמת מגמת ההתחזקות שלו והוא מתייצב על 225 אלף גולשים בחודש אפריל.

אתר הזכיינית רשת בחודש הקודם לעליית "המירוץ למיליון" נחלש זה החודש השני ברצף, והוא יורד מנתון של 402 אלף גולשים בחודש מרץ ל-321 אלף גולשים בחודש אפריל.

גם בווידאו: וואלה! מוביל, ynet אחריו

הועדה למדרוג באינטרנט מפרסמת גם נתונים אודות היקפי צפיות הווידאו המצטברות בשמונה אתרים במהלך אפריל, ללא צפייה ממכשירים ניידים. בדירוג זה וואלה! מוביל עם 1.6 מיליון צופים בדומה לחודש הקודם. ynet במקום השני עם 1.2 מיליון צופים, מאקו חווב ירידה בהיקף הצפייה מהחודש הקודם עם מיליון צופים במצטבר ותפוז רביעי עם 748 אלף צופים בחודש. נענע10 במקום החמישי עם 518 אלף צופים, עלייה קלה, וספורט5 עם 518 אלף.

קבוצות הבעלות: וואלה! ראשונה, "קו מנחה" סוגרת את הרשימה

גם בדירוג קבוצות הבעלות על אתרים באינטרנט בישראל מובילה קבוצת וואלה! על עשרת אתריה (בהם טיפו, וואלה! שופס, יד2 וג'ובסיטי) עם 3 מיליון גולשים באפריל, המהווים 58% מסך הגולשים. אחריה - קבוצת ynet שכוללת גם היא עשרה אתרים (לרבות כלכליסט, xnet, אול-ג'ובס, ו-mynet) עם 49.5% מסך הגולשים, וקבוצת מאקו הכוללת מלבד אתר זכיינית קשת שלושה אתרים נוספים ובהם buy2 עם חשיפה של 35.7%. קבוצת זאפ אחריה עם 32%, קבוצת הארץ דה מרקר עם 23%, קבוצת גלובס עם 12.7%, וקבוצת קו מנחה סוגרת את הרשימה עם 6.4%.

נתוני הוועדה מראים כי שיעור החדירה של האתרים החברים בוועדה הינו 93% (כ- 4.8 מיליון גולשים), הנתונים הדמוגרפיים מתבססים על מדגם מייצג של למעלה מ-30 אלף פאנליסטים מכלל האוכלוסייה.

נתוני ועדת המדרוג באינטרנט למרץ 2013: וואלה! האתר המוביל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully