וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היו דברים מעולם. מדוע לא השעו אותי עד שהודעתי על כוונתי לעזוב?"

16.5.2013 / 20:41

שרון גל מגיב הערב לראשונה על גל הפרסומים בעניינו: "אם נעשתה בדיקה בתוך הערוץ לפני חודש - מדוע שילבו אותי כפרשן בפאנל של 'שישי' – תוכנית שעלתה לאוויר בשבוע שעבר?"

מגיש התוכנית "לילה כלכלי" אשר הודיע אמש במפתיע על התפטרותו מערוץ 10 מגיב הערב (חמישי) לראשונה לגל הפרסומים אודותיו, מעל גבי עמוד הפייסבוק של התוכנית.

"אני מניח שקראתם הבוקר שהחלטתי לעזוב את ערוץ 10, ואני גם יודע שקראתם עוד כמה דברים שמנסים לקשור בשמי. אני מוצא לנכון להגיב לראשונה דווקא כאן, באופן הכי אישי, בלי מתווכים", הסביר את בחירתו בפלטפורמה. לדבריו, "ביום שני בערב, לפני שידור התוכנית, הודעתי לערוץ 10 על החלטתי לסיים את תפקידי. הסיבה היחידה למהלך – לא הצלחנו להגיע במשך חודשים ארוכים להסכמה בדבר תנאי העסקתי. זה כל הסיפור. פתאום אני מגלה מאתמול בערב, שגורמים מסוימים מנסים לקשור את שמי להתנהגות שאינה הולמת. הנה אני מודיע כאן באופן הברור ביותר לכם, קהל הצופים הנאמן של התוכנית וכל מי שיזדמן לזירה הזאת: לא היו דברים מעולם! אני גם מוצא לנכון לציין שעד לרגע זה אין לי מושג על מה מדובר".

"בלתי אפשרי להילחם ברוחות רפאים - ואני מקווה שבתוך זמן קצר האמת האחת תצא לאור. מדוע זה קורה דווקא עכשיו, רגע אחרי שהשתלבתי בפאנל הפרשנים של התוכנית "שישי" (שאני מייחל להצלחתה כמובן), 10 שנים וחצי מאז שהצטרפתי לערוץ ומעולם לא נאמר עליי דבר מן הסוג הזה, 4 שנים אחרי שהגיתי והתחלתי לשדר את התוכנית "לילה כלכלי" שאני כל כך אוהב? אני משאיר לכם להגיע לתובנה המתבקשת. הרי אם נעשתה בדיקה בענייני בתוך הערוץ לפני חודש ומשהו – מדוע שילבו אותי כפרשן בפאנל של "שישי" – תוכנית שעלתה לאוויר בשבוע שעבר? (והרי יכולתי להמשיך לשבת שם אילולא התפטרתי). מדוע איש לא נקט מהלך של השעיה או יותר מזה עד שהודעתי על כוונתי לסיים את עבודתי השבוע? הרבה שאלות ללא מענה ברגע הזה. אני יכול להבטיח שבזמן הקרוב אפעל לבירור העניין יחד עם הערוץ ואעשה זאת בשקיפות מלאה וכמובן אעדכן אתכם. ולמרות הכול - אני מרגיש צורך להודות לערוץ 10 על תקופה יוצאת דופן ולאחל הצלחה להנהלה והעובדים. זה באמת היה לי לבית. אני מניח שנתראה בזמן הקרוב בפלטפורמה כזאת או אחרת".

אתמול הודיעו בערוץ 10 כי שרון גל, מנחה "לילה כלכלי" ופרשן מהדורת "שישי" יעזוב את הערוץ לאחר שביקש ממנכ"ל הערוץ רפי גינת להתפטר - והתפטרותו התקבלה. בערוץ לא סיפקו נימוק לנסיבות עזיבתו, אולם כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, לפני כחודש וחצי נפתחה בערוץ בדיקה נגד גל בחשד להטרדות על רקע מיני והפרה של אתיקה עיתונאית. מדובר בבדיקה רטרואקטיבית שבוחנת את התנהלותו האישית והמקצועית בערוץ 10 במשך שנים אחורה, והיא נמצאת בימים אלה בעיצומה.

טרם התקבלה תגובת חדשות 10 לדברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully