וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילים חברתיים פרצו למשרדי ynet והיכו 3 עובדות

19.5.2013 / 15:11

החמישה התבקשו לעזוב את המקום, אולם סרבו ודרשו לשוחח עם עורך האתר ערן טיפנברון. בדרכם החוצה התעמתו עם העובדים וגרמו למהומה, ואז עוכבו לחקירה על ידי המשטרה

משטרת ישראל עיכבה הבוקר (ראשון) לחקירה חמישה פעילים חברתיים שפרצו למערכת אתר ynet בתל אביב תוך שהם מתעדים את המהומה שהקימו במקום. החמישה נעצרו בחשד להסגת גבול ותקיפה, שכן עם כניסתם דחפו באלימות עובדת בהריון שנזקקה לטיפול רפואי.

החמישה התבקשו על ידי עובדי ynet לעזוב את המקום, אולם הם סרבו ודרשו לשוחח עם עורך האתר ערן טיפנברון - אשר סרב להיפגש עמם. בדרכם החוצה התעמתו עם העובדים וגרמו למהומה במערכת, ועם צאתם הם נעצרו על ידי המשטרה.

על פי פרסומים, הפורצים הם פעילים של ארגוני סביבה "ירוקים" שמחו על חוסר סיקור האתר מבית "ידיעות אחרונות" את ההפגנה אתמול מול ביתו של יצחק תשובה בעניין ייצוא הגז.

זו הפעם השנייה בה מצליחים פעילים חברתיים להתפרץ למערכת ynet על מנת להביע מחאה בפני מנהלי האתר. לפני חצי שנה הצליחו פעילים מפלגת "ארץ חדשה" להיכנס לדסק החדשות תוך שהם מעבירים את פעילותם במערכת בשידור חי באינטרנט. גם אז דרשו הפעילים לשוחח עם עורך האתר, אז היה זה יון פדר, תוך שהם מתעמתים עם עובדי המקום שניסו להוציא אותם מהמקום - לא לפני ששטחו בפניהם את טענותיהם על כך שהמפלגה אינה מסוקרת ב-ynet כמעט בכלל.

ב-ynet בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully