וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: רשת המקומונים של מעריב תיסגר

19.5.2013 / 15:51

לוואלה! ברנז'ה נודע כי עובדי הרשת התבשרו היום כי מערך המקומונים של העיתון ייסגר מיידית. מדובר בכ-65 עובדים, שטרם פוטרו; "אפילו גיליון פרידה לא נתנו לנו לעשות"

עכשיו זה רשמי: רשת המקומונים של מעריב תיסגר. לוואלה! ברנז'ה נודע כי עובדי הרשת התבשרו היום (ראשון) כי מערך המקומונים של העיתון ייסגר באופן מיידי והמקומונים לא יודפסו יותר. למעשה, כבר בשבוע שעבר הופסקה פעילות המקומונים בפועל ואלה לא ירדו לדפוס. מדובר בכ-65 עובדים מתחומים שונים, להם טרם נמסר מכתב פיטורים.

ההפסקה המיידית של פעילות המקומונים עוררה תרעומת בקרב העובדים, בעיקר אלה הוותיקים, שכועסים על האופן שבו הוחלט לסגור את המערך ללא שיתאפשר לעובדים להכין גיליון מיוחד אחרון. "אני עובד שם 14 שנים, לא ייתכן שסוגרים רשת של מקומונים בלי לתת להם הזדמנות לעשות גיליון פרידה", אמר לוואלה! העיתונאי גיא מרוז בהקשר זה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בקבוצת "הירש מדיה" המוציאה לאור את מעריב ומקור ראשון שוקלים זו תקופה ארוכה לסגור את רשת המקומונים "זמן מעריב". מאז נרכשה רשת מקומוני מעריב על ידי שלמה בן צבי נסגרו חמישה מתוך 12 המקומונים שפעלו ברשת, אשר נחשבת ללא רווחית מזה שנים. עוד בתקופת כהונתו של המו"ל הקודם, נוחי דנקנר, נערכה בדיקה של כדאיות המשך הפעלת המערך על ידי משרד רואי החשבון של IDB קסלמן וקסלמן.

כבר בשלב מוקדם של עסקת רכישת מעריב על ידי בן צבי נבחנה האפשרות לסגור את הרשת, ולבסוף הוחלט כצעד ראשון על צמצום מיידי שלה, הן מבחינת כח אדם והן מבחינת משאבי מערכת.

בוועד עובדי מעריב ביקשו למסור היום כי: "ועדי העיתונאים והמנהלה נמצאים בקשר שוטף עם ההנהלה, ולא ידוע לנו על סגירה סופית של המקומונים. יתרה מזו, הובהר והוסכם עם ההנהלה שגם אם המקומונים לא יוצאים השבוע - העובדים ממשיכים לעבוד ולקבל שכר מלא".

בקבוצת הירש מדיה סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully