וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולחדשות בהרחבה: גם סלימאן א-שאפעי מצטרף ל-i24news

20.5.2013 / 18:09

לוואלה! ברנז'ה נודע כי א-שאפעי, כתב חדשות 2 אשר פוטר בעקבות הספר שכתב ללא אישור אודות גלעד שליט, והמגישה לשעבר בחדשות 10 הדס סיני, הצטרפו לצוות החדשות של הערוץ

מערכת i24news ממשיכה לגדול: לוואלה! ברנז'ה נודע כי העיתונאי סלימאן א-שאפעי, לשעבר כתב לענייני פלסטינים של חדשות 2, הצטרף לצוות החדשות של הערוץ העתידי. א-שאפעי שימש ככתב חדשות 2 במשך 16 שנים בהן סיקר את הסכסוך הישראלי פלסטיני. בשנת 2009 הוחלט בחברה על הפסקת עבודתו בעקבות ספר שכתב על גלעד שליט מבלי לקבל עליו אישור מראש ממנהליו בחברה. מאז שימש א-שאפעי כפרילאנסר במהדורת "השבוע" של ערוץ 10, ובשנה האחרונה מילא את תפקיד מנהל התוכן של הערוץ הייעודי השפה הערבית "הלא טי.וי".

עוד נודע כי מגישת החדשות הדס סיני הצטרפה גם היא ל-i24news. סיני שימשה כמגישת חדשות ומבזקים בחדשות 10, והיא הגישה בחברה משדרים מיוחדים. כמו כן הגישה סיני לסירוגין גם את תכנית הבוקר של ערוץ 10 "כל בוקר" ששודרה בעבר. עם העברת הפקת החדשות המקומיות של HOT ל"קודה תקשורת" בשנת 2010 הצטרפה סיני לצוות החדשות והיא משמשת עד היום כמגישת המהדורה המרכזית בתל אביב, והיא תמשיך בתפקיד במקביל לעבודתה ב-i24news - שם תגיש מגזין בנושא צבא ובטחון ותכניות ראיונות בסגנון "פגוש את העיתונות".

סלימאן א-שאפעי והדס סיני מצטרפים לעיתונאים נוספים שכבר חתמו על חוזה מול ערוץ i24news שבבעלות איש העסקים פטריק דרהי שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, גם עורך חדשות החוץ לשעבר של "הארץ", אדר פרימור, ימנה על צוות העיתונאים של הערוץ, כמו גם כתב חדשות החוץ של חדשות 10 לשעבר יהונתן רגב והכתבת המדינית של וואלה! לשעבר טל שלו. עוד נמנים על צוות הערוץ ירון טן-ברינק וג'ייסון דנינו-הולט.

ערוץ i24news ישדר מנמל יפו ויעלה לאוויר כאמור בחודשים הקרובים והוא ישדר באנגלית, בערבית ובצרפתית. תוכן הערוץ יופק על ידי חברת "סלוצקי אפיקי תקשורת" שבבעלותם של חיים סלוצקי ודרי שי, והוא ינוהל על ידי פרנק מלול, מנהל ערוץ FRANCE24 לשעבר.

סלימאן א-שאפעי והדס סיני בחרו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully