וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חדש במגרש: HOT מעלה את ערוץ "TRACE ספורט"

21.5.2013 / 12:37

הערוץ יחל היום את שידוריו באפיק 52 ויהיה פתוח לכלל הלקוחות הדיגיטליים ללא תשלום. על ההפקה: מנכ"ל ערוץ הספורט לשעבר אבי בר

AP

HOT הודיעה הבוקר על העלאת ערוץ "TRACE ספורט" המוקדש לספורטאים עצמם ועוקב אחרי כוכבי הספורט בעולם בחיי היום יום. הערוץ, המופק על ידי חברת אימג'ין מדיה אשר בבעלות מי ששימש בעבר כמנכ"ל ערוץ הספורט אבי בר, יחל היום את שידוריו, באפיק 52 ויהיה פתוח לכלל הלקוחות הדיגיטליים ללא תשלום.

אבי בר. נמרוד סונדרס
מעלה ערוץ חדש. אבי בר/נמרוד סונדרס

בחברת הכבלים הדגיוש הבוקר כי בין תוכניות הערוץ ניתן יהיה למצוא את "הסיפור שלי" - סדרת תוכניות הכוללת ראיונות אישיים עם הכוכבים הגדולים בעולם והצצה לעולמם; "כדורגלנים בכותרות" - העולם הזוהר והסוער של שחקני הכדורגל שעושים את הכותרות בעולם; "TOP 20" - מצעד 20 הגדולים של "TRACE ספורט", ו"חולמים כדורגל" - סדרת ריאליטי העוסקת בכדורגלנים צעירים ובמחנה אימונים מיוחד שהם עוברים בדרך להגשמת החלום – חוזה מקצועי בקבוצת פרמייר-ליג באנגליה.

רון הרמלין, מנהל הערוצים ב- HOT: "ערוץ "TRACE ספורט" צפוי לתת מענה לקהל רחב בקרב חובבי הספורט, אשר מתעניין גם בחיים האמיתיים ומאחורי הקלעים של כוכבי הספורט הגדולים בעולם. אנו נמשיך להביא ערוצים חדשים וייחודיים מרחבי העולם, הנותנים מענה ללקוחותינו במגוון תחומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully