וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעשועון הישראלי שהקפיץ את הרייטינג בפורטוגל

21.5.2013 / 13:37

לאחרונה נמכר הפורמט "Can you face it" הישראלי לערוץ המסחרי המוביל בפורטוגל, ובשבוע שאוויר עלתה התכנית לשידור בפריים טיים. השידור העלה את הממוצע ב-150%

הצלחה ישראלית נוספת מעבר לים: "Can you face it", שעשועון שהפורמט שלו שפותח על ידי לוטוס הפקות הישראלית של אורי דיקשטיין יחד עם גידי יהושע ונחמה כהן, עלה השבוע לשידור בערוץ הברודקאסט RTP1, והקפיץ את הרייטינג הממוצע של רצועת השידור ב-150%.
"Can you face it", אשר מופץ בעולם על ידי דורי מדיה, הוא פורמט לדוקו-ריאליטי ששואל שאלה פשוטה – מה יש לאנשים סביבך להגיד לך באמת. אנשים שקרובים למשתתף אומרים לו באומץ גדול מה באמת מפריע להם אצלו. התכנית לוקחת את המשתתף לטיפול בנוגע לשלושה נושאים שעלו מהאנשים שסביבו.

לאחרונה נמכרה התכנית לערוץ המסחרי המוביל בפורטוגל, ובשבוע שאוויר עלתה התכנית לשידור בפריים טיים. השידור העלה, כאמור, את הממוצע של רצועת השידור בכ-150%, ואת ה-Share הממוצע בכ-140%. הערוץ דיווח כי זוהי אחת התכניות עם תוצאות ההשקה הטובות ביותר שהיו לערוץ מתחילת השנה.

את הפיילוט של הפורמט, שהוביל למכירתו, הגישה עדן הראל, והשתתף בו אלון הראל (האחים הראל), ממשתתפי העונה הקודמת של "המירוץ למיליון".

Can you face it מצטרף ל-2 פורמטים נוספים שפותחו ב"לוטוס" ונמכרו לאחרונה להפקה בחו"ל: שעשועון הלייף-סטייל Dress Up ("תתלבשו") שבו באמצעות הפייסבוק עוזרים חברים בבית למשתתף לבחור אאוט-פיט לערב; ושעשועון הידע Shuttle Battle ("טוס מפה") בו 5 זוגות מתחרים על חופשה חלומית בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully