וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריב: ל-135 עובדים תוצע פרישה מרצון

21.5.2013 / 17:51

הנהלת העיתון תודיע בשעות הקרובות לעובדים על פתיחת הליך פרישה מרצון, מתוך כוונה לצמצם את היקף המועסקים בחברה. מרבית העובדים - בתחום המנהלה. גם בית הדפוס צפוי להיסגר

הנהלת מעריב תודיע בשעות הקרובות לעובדים על פתיחת הליך פרישה מרצון, מתוך כוונה לצמצם את היקף המועסקים בחברה ב-135 עובדים. מדובר בהיקף רחב הרבה יותר מעבר לעשרה אחוזים נוספים עליהם הוסכם כי יתאפשר למו?ל העיתון לפטר במסגרת הסכם הרכישה המקורי.

מו?ל העיתון שלמה בן צבי הודיע היום ליו"ר האגף המקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, על הכוונה, והוסיף כי כפי שמסתמן גם בית הדפוס של העיתון צפוי להיסגר וכי החלטה בנושא תתקבל במהלך הימים הקרובים. כיום עובדים במעריב כ-350 עובדים, 60 מתוכם הם עובדי רשת המקומונים שעומדים בפני סגירה ובוועד העובדים מבקשים לנייד אותם לתוך מערכת העיתון והאתר. הערב תתקיים פגישה של נציגי העובדים עם הנהלת העיתון ובה ידרשו לדעת מהם תנאי הפרישה המועדפים והיכן עומד הליך העברת מערכת העיתון לירושלים.

בהודעה ששלח לפני שעה קלה לעובדים איתי אשר, ראש אגף החדשות בעיתון, הוא כתב כי "כחלק ממהלך הצמצום של חלקים שאינם המערכת העיתונאית, מציעה ההנהלה לעובדים לפרוש בתנאים משופרים. שוב, אנו נמשיך לעשות את עבודתנו ולהוציא מדי יום עיתון רציני ומשובח".

מארגון העיתונאים המייצג את עובדי מעריב נמסר כי "הארגון והוועד הסכימו לפרישה מרצון בלבד. כל כוונה לפטר עובדים באופן חד-צדדי, מעבר למותר לפי ההסכם בין הצדדים, תיתקל בהתנגדות נחרצת. יוזכר כי ההסכם הקיבוצי קובע כי בתקופה הנוכחית ניתן לפטר 10% מן העיתונאים בלבד. אנו קוראים להנהלת 'מעריב' לחזור לשולחן המשא-ומתן".

תגובת מעריב לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully