וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטם שכולו גלאם

23.5.2013 / 16:21

מי שהיה עד לאחרונה מנהל תחום הבידור וריאליטי בקשת - עמי גלאם, הקים חברת הפקות עצמאית - "סטודיו גלאם", שתעסוק בפיתוח לשוק המקומי והבינ"ל, כך נודע לוואלה! ברנז'ה

עמי גלאם, מנהל תחום הבידור וריאליטי בקשת לשעבר אשר פרש מתפקידו בתחילת השנה - הקים חברת הפקות עצמאית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. את החברה החדשה, תחת השם "סטודיו גלאם", נמצאת בבעלותו ובבעלות אשתו אילן גלאם כאשר הוא אחראי על תחום התוכן והפיתוח, ואילן אחראית על הפן המסחרי של החברה.

גלאם נחשב לאחד מאנשי התוכן הטלוויזיוני המוערכים בתעשייה המקומית, והוא שימש כמנהל תחום הבידור וריאליטי בקשת במשך חמש שנים והיה אחרי על פיתוחן של שורת תכניות בהן "מאסטר שף", "אל תפיל את המיליון", "סופר נני", "יצאת צדיק" ו"מה אתם הייתם עושים". בעבר שימש כמנהל פיתוח במחלקת התכניות של הזכיינית רשת במשך שלוש שנים והיה חבר בצוות התוכן למכרז ערוץ 2. בעבר שימש גם כשותף בפיתוח של פרויקטים עבור חברת קופרמן הפקות. גלאם הוא בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב.

חברת ההפקות שהקים, "סטודיו גלאם" תעסוק בפיתוח של תוכן והפקות לשוק המקומי, אולם עיקר פעילותה יהיה כלפי חוץ. גורם בתעשיית הטלוויזיה אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי בשבועות האחרונים השלים גלאם את פיתוחם של שני פורמטים מקוריים שאף צולמו להם פיילוטים ושניהם מיועדים לשיווק בחו"ל. במקביל מנהל גלאם מגעים עם זכייניות הטלוויזיה המקומיות באשר לתכניות עתידיות, כמו גם עם ערוץ 8 של HOT.

עמי גלאם בחר שלא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully