וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי חנן עזרן הלך לעולמו בגיל 62

26.5.2013 / 8:48

עזרן מילא במשך 36 שנים תפקידים שונים בערוץ 1 בין היתר ככתב פלילים, כתב חברתי, כתב פוליטי, כתב פרלמנטרי, עורך מהדורות חדשות ועוד. הוא מת לאחר מאבק ממושך במחלה קשה

חנן עזרן, לשעבר מוותיקי הכתבים, העורכים והשדרים הבכירים בטלוויזיה הישראלית - הלך אמש (שבת) לעולמו בגיל 62 לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.

עזרן מילא במשך 36 שנים תפקידים שונים בערוץ הראשון ככתב פליליים, כתב חברתי, כתב פוליטי, כתב פרלמנטרי, עורך מהדורות חדשות, עורך ומגיש תוכניות שונות בהן: 'חשיפה', 'בכנסת' ו'גילוי נאות'.

עזרן ערך ושידר תוכניות רבות בתחום הפוליטי והתחקירי. היה עורך ומגיש במשך שנים של מהדורות 'חדשות הלילה'. ככתב בכיר ערך והגיש במשך חמש שנים את תוכנית התקשורת 'גילוי נאות'. סרטו הדוקומנטרי 'מבריסק לירושלים' על חייו של ראש הממשלה מנחם בגין זיכה אותו בפרס ראשי הממשלה.

בשנים האחרונות כתב עזרן מספר ספרים ביניהם: 'ממתקים ומעט בגדים' בהוצאת ידיעות אחרונות, 'תעלומה בנתיב ההתרסקות', 'יאיר קליין - שכיר חרב' באנגלית ובעברית בהוצאת 'תמוז', 'נשק יום הדין' ו'למות מפחד' בהוצאת 'קו-וואדיס'.

טרם נודע מועד הלווייתו.

"איש בעל מוטת כנפיים מאוד רחבה בתחום התוכן"

מנהל התכניות של הערוץ הראשון, יואב גינאי, עבד עם עזרן בעבר כמנהלו במחלקת הבידור והתרבות של הערוץ. " הוא היה איש בעל מוטת כנפיים מאוד רחבה בתחום התוכן", הוא אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "עיתונאי ותחקירן מעולה שלא חשש לעסוק בנושאים קשים, פוליטיים וכלכליים מצד אחד - ומצד שני להיות מאוד מחובר לתרבות ותיאטרון. הוא עסק בזה בעבר ומאוד אהב את התחומים הללו. חנן אהב גם את התחום הדקומנטרי וגם את תחום החדשות".

"הוא התמודד במשך השנים בצורה מאוד אמיצה עם הטרגדיות שפקדו אותו, והיו לו כמה טרגדיות משפחתיות, וכך גם עם המחלה שלו. למרות שחלה המשיך לעבוד, ביקש לעבוד, גם כשהיה במצב קשה ומחובר לחמצן הוא המשיך לעשות את הדברים בצורה מסורה, אוהבת ומקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully