וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנה באנה

27.5.2013 / 16:42

"הארץ" יערוך אירוע חריג במתחם אירועים יוקרתי בת"א אליו הוזמנו עשרות מקוראי העיתון "לעצב יחד מציאות חדשה לקבוצה" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הצעות ייעול, מישהו?

קבוצת הארץ תערוך אירוע יוצא דופן מחר (שלישי) במתחם אירועים יוקרתי במרכז תל אביב במסגרתו הוזמנו עשרות מקוראי וקוראות העיתון "לעצב ביחד את המציאות החדשה של קבוצת הארץ" - כך לפי ההזמנה לאירוע שהגיעה לידי וואלה! ברנז'ה. המפגש אינו מתוקשר, ולא הוזמנו אליו עיתונאים לסיקור.

על קבוצת הארץ עברה שנה לא קלה, כאשר בצל משבר תעשיית הפרסום והמעבר לדיגיטל נערכו בה שינויים ארגוניים וקיצוצים תקציביים קשים. כעת, משסיכום הרבעון הראשון של השנה הראה התאוששות כלכלית - מבקשים כעת בקבוצה מהקוראים והקוראות הקבועים לסייע להם להתאושש גם מבחינה תוכנית ורעיונית ולהציע להם הצעות לשיפור תחת הכותרת "מפגש הרעיונות הגדול".

"בחרנו להזמין אותך לאתר הזדמנויות, להעלות רעיונות, להוביל עשייה ולעצב ביחד איתנו את העתיד של קבוצת הארץ", קוראת ההזמנה שנשלחה לכמה מקוראים ולקוראות. המפגש המתוכנן יימשך כל היום מחר בשיטת 'המרחב הפתוח'. בתחילת המפגש ייצרו אנשי העיתון ביחד עם הקוראים את סדר היום כאשר לכל משתתף תינתן האפשרות להעלות את הנושא או הרעיון אותו הם מעוניינים להוביל ולקדם בקבוצת הארץ. "תהיה הזדמנות פתוחה לכל אחד ואחת להשתתף בקבוצות הדיון, על פי בחירתם, ויחד עם זאת לקבל עדכון על הנעשה בקבוצות האחרות", מבטיחים בקבוצה. הרעיונות, ההמלצות ודרכי הפעולה שיעלו בקבוצות הדיון ותועדו ויעובדו, לאחר המפגש והם יסווגו וייבחנו. מתוכם, מספר רעיונות, בין אם עסקיים ובין אם ארגוניים, יהפכו לפרויקטים לביצוע בהובלת מי שיזם את הרעיון ובתמיכה ארגונית של קבוצת הארץ.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אומרת מנהלת משאבי האנוש ענת ליבני כי המפגש מחר הוא רק חלק ראשון מהמהלך שיכלול כמה שלבים, כאשר המטרה היא למצוא דרכים יצירתיות לשיפור הארגון שנמצא, כמו מתחריו האחרים בשוק, במשבר מתמשך. "חשבנו שיהיה נכון לעשות חשיבה שהיא פחות קונבנציונלית ויותר פתוחה, שמערכת את המוחות שבאמת רוצים לחשוב על הדבר הזה", היא מסבירה את הרציונל מאחורי המהלך.

לאחרונה חזרה ליבני ממשלחת שהוציאה הקבוצה לניו-יורק במטרה לבחון דרכים להתנהלות בעולם העיתונות החדש והדיגיטלי, במיוחד כגוף תקשורת שמוציא גם עיתון מודפס. "כולם באותה סירה שיש בה המון שאלות על איך אתה מחזיק את עצמך ומתחדש, בטח בגופים כמו הארץ שהם משולבים (מבחינת פלטפורמות, ד.א.). היה ברור לנו שלא נצליח לעשות את זה לבד ולכן בחרנו במהלך הזה. מבחינתנו מדובר במהלך אמיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully