וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט שידר פרסום סמוי - HOT ו-yes נקנסו ב-200 אלף ש"ח

29.5.2013 / 13:00

החברות נקנסו לאחר שהערוץ הפר את כללי מועצת הכבלים והלוויין בכך שחרג מזמן שידור החסויות המותר, שידר חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלים והעניק פרסום סמוי בתוכניות

חברות הכבלים והלוויין HOT ו-yes נקנסו בסכום של כ-200 אלף ש"ח לאחר שערוץ הספורט הפר את כללי מועצת הכבלים והלוויין, ולא בפעם הראשונה. ממועצת הכבלים והלוויין מסרו היום כי הפעילות של הערוץ "נעשתה בניגוד לכללי המועצה תוך פגיעה בצופי הערוץ".

אגף הפיקוח והבקרה של המועצה, בראשותו של ממלא מקום היו"ר נתי שוברט מצא כי ערוץ הספורט חרג מזמן שידור החסויות המותר, שידר חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלי, העניק פרסום סמוי בתכנית "ערב טוב ספורט" לחברת התכשיטים "ה. שטרן" ולחברת הרכב "לקסוס" בתוכנית ופרסום סמוי של "ווינר" בתוכניות "אולפן ליגת האלופות" ו"יציע העיתונות".

מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט מסר "לאחר בדיקות רבות שנעשו ע"י אגף הפיקוח עלתה תמונה לפיה ערוץ הספורט הפר את החלטות המועצה השונות. לאחר שתשובות הערוץ לא הניחו את דעתנו, מצאתי כי יש להטיל עיצומים בגין ההפרות. ראוי לציין כי נושא הפרסום הסמוי, שבגינו הוטלו לאחרונה עיצומים נוספים, הוא אחד הנושאים שנמשיך ונאכוף בדקדקנות גם בעתיד לאור החשיבות שאנו מייחסים לכך".

בערוץ הספורט סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully