וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשה עצמה יונה

30.5.2013 / 13:46

ראש העיר קריית מוצקין נגד סדרת הפרסומות של "ביטוח ישיר": "‏פוגעת ‏ברגשותיהם של תושבי הקריות ‏ומעצבת‏ בפריים-טיים‏ טלוויזיוני תדמית ‏שלילית ‏על‏ מקום‏ מגוריהם"

חברת "ביטוח ישיר" מציגה סדרת פרסומות הומוריסטיות ובהן דו-שיח היתולי בין יונים, אולם לא כולם מוצאים אותן משעשעות: ללשכת ראש העיר קרית מוצקין הגיעו תלונות רבות של תושבי העיר שנעלבו מאמירה באחת מהן המתייחסת לתושבי הקריות. "מה אתה משחק אותה תל אביבי צפונבון, כולם יודעים שאתה מהקריות", הייתה האמירה. ראש העיר חיים צורי פנה בנושא למנכ"ל החברה רביב צולר וביקש ממנו להסיר לאלתר את סרטון הפרסומת, אותו הפיק משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

"מטעמים‏ של‏ חופש ‏ביטוי, ‏פלורליזם ‏תרבותי‏ ונחיצותן של פרשנויות מגוונות למסרים‏ הנאמרים ‏בחלל‏ הציבורי ‏התלבטתי ‏בתחילה ‏אם ‏לפנות ‏אליך", כתב ראש העיר למנכ"ל בתכתובת בין השניים שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה, "אולם ‏מאז ‏נחשף ‏הסרטון ‏בציבור ‏ועד ‏היום ‏התקבלו‏ בלשכתי‏ פניות‏ נזעמות‏ רבות‏ מצד‏ תושבי‏ קריות‏ חיפה ובכללן של‏ תושבי‏ העיר‏ קריית‏ מוצקין".

"רבים ‏חשים ‏שהסרטון ‏פוגע ‏ברגשותיהם ‏ומעצב‏ בפריים-טיים‏ טלוויזיוני תדמית ‏שלילית ‏על‏ מקום‏ מגוריהם‏ וסביבת‏ הווייתם‏ - אבקשך‏ לשקול‏ את‏ הסרתו‏ לאלתר". ראש העיר צורי הוסיף כי "אין ‏בסרטון‏ זה‏ כדי‏ לכבד ‏את‏ תושבי ‏הקריות ‏והגוף‏ המפרסם‏ גם ‏יחד, ובטוחני ‏כי‏ יתקשה ‏לעלות‏ קנה ‏אחד ‏עם‏ ציפיותיכם‏ ממנו".

מנכ"ל "ביטוח ישיר": "קריות יש בכל הארץ"

תגובתו של מנכ"ל "ביטוח ישיר" לא אחרה לבוא. "הצטערתי כמובן לשמוע כי סרטון הפרסומת פגע בחלק מתושביך. כמובן שלא הייתה לנו כוונה כזו", הבהיר רביב צולר. "אנו בוחרים להשתמש בהומור בסרטי הפרסומת ועושים את כל המאמצים לא לפגוע בקהל הצופים הרחב. אנו מקדישים זמן רב בכתיבת כל תסריט, תוך התחשבות בקהלים השונים בחברה הישראלית ובסיטואציות המוצגות. אנו פונים בפרסום שלנו עם מוצרים המותאמים לקהל הרחב ולכן חשוב לנו לפשט מה שיותר את המסרים ואת הדמויות המוצגות".

צולר הוסיף כי בחברה בחרו בביטוי "קריות" כיוון שקריות "יש בכל הארץ, מהצפון ועד הדרום, ולכן אין מדובר בעיר ספציפית וכמובן שלא נועדה להעליב". הוא לא אמר כי לא יסיר את הסרטון, אולם באופן טבעי היא תרד מהמסך עם סיום הקמפיין.

מביטוח ישיר נמסרה תגובה ברוח דבריו של המנכ"ל: "החברה משתמשת בכל פרסומיה בהומור ועושה זאת ברגישות רבה, תוך מאמץ לא לפגוע באף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully