וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק חדשות טובות

31.5.2013 / 11:17

גם זה תמריץ: לוואלה! ברנז’ה נודע כי מפקד גל"צ ירון דקל הכריז על תחרות פנימית בין כתבי התחנה, כאשר הזוכה יהיה הכתב שיביא את כמות הידיעות החיוביות הגדולה ביותר

במערכת החדשות של גלי צה"ל רוצים לשדר יותר אייטמים חיוביים, ועל מנת להעלות את כמות החדשות הטובות יזמו בתחנה הצבאית תמריץ: מפקד התחנה הצבאית ירון דקל ומנהלת האקטואליה שלה גלית אלטשטיין, הכריזו על תחרות פנימית בין כתבי התחנה שתיערך בחודש הקרוב, כאשר הזוכה יהיה הכתב או הכתבת שיביאו לדסק החדשות את מספר הידיעות החיוביות הרב ביותר.

את התחרות ירכז עומר בן רובי, עורך מהדורות החדשות הבכיר של התחנה, והאייטמים שייספרו לכתבים יהיו רק כאלה שעברו אישור של עורך ועלו לשידור. לזוכה יוענק פרס סמלי מתחנת מפקד גלי צה"ל.

זה לא הניסיון הראשון של גלי צה"ל להביא יותר חדשות טובות. בחודש ספטמבר האחרון הושקו בתחנה מהדורות החדשות בפורמט חדש כאשר בין השינויים בפורמט נוספה גם ידיעת הסיום החיובית. בכל סיום מהדורת חדשות, בכפוף לאירועי חדשות של אותו היום, ננעלת המהדורה בידיעה חיובית, נעימה או משעשעת.

"מתרחשים פה לא מעט דברים טובים, שלא תמיד באים לידי ביטוי, וחשוב להביא גם אותם לידיעת ציבור המאזינים. הכוונה הינה לתת למאזין ידיעה קצרה, המשאירה אותו עם תחושה נעימה ואופטימית להמשך היום", מסר גורם בתחנה. "התחרות שהושקה בתחנה הצבאית, נועדה להגביר את מגוון הידיעות החיוביות שהכתבים מביאים למערכת ובכך לפתוח בפני המאזינים כיוונים נוספים לחדשות היום יומיות".

בגלי צה"ל אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully