וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אהבה לסביבה

1.6.2013 / 19:44

גילי שם טוב תשמש כיועצת התקשורת של השר להגנת הסביבה עמיר פרץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שם טוב פרשה לפני שנה מערוץ 1 לאחר תשע שנים ככתבת ומגישה ברשות השידור

מגישת הספורט לשעבר גילי שם טוב תשמש כיועצת התקשורת של השר להגנת הסביבה עמיר פרץ ("התנועה") - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שם טוב פרשה לפני שנה מערוץ 1 לאחר תשע שנים ככתבת ומגישה ברשות השידור. עזית סאלם, שהייתה הדוברת של פרץ במשך כעשור, מונתה לתפקיד ראש המטה של השר.

את דרכה המקצועית החלה שם טוב בערוץ הספורט ככתבת, תפקיד שמילאה במשך חמש שנים עד שעברה לערוץ 1. בתחילה שימשה ככתבת לענייני משפט, כמו כן הגישה תכניות ספורט ומשדרי ספורט מיוחדים. היא שימשה גם כמגישה בחדשות המקומיות בתקופה שבה רשות השידור הפיקה אותן עבור HOT.

לפני שנתיים השתתפה בתכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" ששודרה בזכיינית ערוץ 2 רשת, שם רקדה לצד אישה לראשונה בתולדות התכנית הישראלית. היא הופיעה גם על מסך הזכיינית קשת כאשר לקחה חלק בסדרת הדוקו-ריאליטי "בקרוב אהבה".

זמן קצר לאחר התפטרותה מערוץ 1 מונתה שם טוב למנכ"לית מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל. היא התפטרה מהמנהלת לאחר כחודש, ונימקה זאת בכך שתכניות העבודה שהציגה לא זכו לתמיכת איגוד הכדורסל. כעת, כאמור, תתמקם שם טוב בעולם הדוברות הפוליטית.

גילי שם טוב אישרה את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully