וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 11 שנים: רועי בהריר עוזב את מעריב

2.6.2013 / 14:59

עם ההחלטה בשבוע שעבר על סגירת ז’ורנל אותו ערך, מעמדו של בהריר בעיתון לא היה ברור, אולם כעת החליט באופן סופי לפרוש - כך נודע לוואלה! ברנז’ה

עורך ז'ורנל וסגן עורך "רייטינג" לשעבר, רועי בהריר יעזוב את העיתון בתום 11 שנים. עם ההחלטה בשבוע שעבר על סגירת מגזין התרבות השבועי ופיזור המערכת לא ברור היה מעמדו של בהריר בעיתון, אולם כעת החליט באופן סופי לפרוש.

בהריר החל את דרכו בעיתונות בשנת 1999 ככתב מגזין ומבקר מוזיקה במקומון מעריב "זמן השרון". בהמשך עבר למקומון "זמן תל אביב" ושימש בו כעורך התרבות ומדור המגזין. לאחר סיום תפקידו עזב את רשת המקומונים ועבר לידיעות אחרונות שם שימש ככתב מגזין וכמבקר מוזיקה במוסף "7 לילות", ומאוחר יותר גם ככתב המוזיקה של ידיעות אחרונות. לאחר שנתיים, בשנת 2008, חזר בהריר למעריב ככתב במגזין "רייטינג", במדור התרבות של מעריב ובמוסף "סופשבוע". בהמשך ערך את מדור התרבות והמדורים במוסף המגזין ואף שימש כעורכו. לאחר מכן מונה לתפקיד סגן עורך "רייטינג" ולאחר סגירתו הצטרף למערכת ז'ורנל.

"מקווה שמעריב יצליח בדרכו החדשה כמוצר סקטוריאלי"

בחצי השנה האחרונה שימש כעורך ז'ורנל לצד יואב פרידמן וערך מוספים מיוחדים, כתב ביקורות וכתבות מגזין לחלקים שונים בעיתון וכתב מדור אישי במגזין "את". על סגירתו הסופית של ז'ורנל הוחלט בשבוע שעבר, שנה לאחר שהפך ממוסף יומי למוסף שבועי. הוא הוחלף במגזין התרבות השבועי "ערב שבת" מבית מקור ראשון.

רועי בהריר מסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "מעריב היה עבורי בית שני, אם לא ראשון, במהלך 11 שנים. לאורך תקופה זו צברתי חוויות רבות, הכרתי עשרות אנשים נפלאים ועיתונאים מוכשרים, ולמדתי המון על המקצוע ועל החיים. אני רוצה להודות מקרב לב לכל מי שעבד לצדי, מעלי ומתחתיי, והיה שותף לרגעי השיא והשפל של העיתון - בייחוד לאורך השנה האחרונה, שהייתה לא קלה, בלשון המעטה. אני מאחל לעצמי הצלחה בכל אשר אפנה, ומקווה שגם עיתון מעריב יצליח בדרכו החדשה כמוצר סקטוריאלי. ביוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully