וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לוי ישמש כדובר ההסתדרות החדשה

9.6.2013 / 13:29

בעברו ניהל לוי למעלה מ-7 שנים את הפקות שידורי הטלוויזיה של ערוץ 1 וכן שימש מאוחר יותר כעורך ומגיש של יומן חדשות הבוקר ברדיו גלי ישראל

יניב לוי ישמש כדובר החדש של ההסתדר. לוי (36), המשמש כיום כדובר ומנהל קשרי החוץ של הקריה האקדמית אונו, היה שותף בשנתיים האחרונות למהלכים שתרמו להמשך מיתוגה של הקריה האקדמית אונו. הוא ייכנס לתפקידו בתקופה הקרובה.

לוי יחליף בתפקיד את אייל מלמה, שפרש לפני מספר חודשים לאחר 6 שנים בתפקיד הדובר. מלמה הצטרף כשותף למשרד יחסי הציבור "לגאיה תקשורת ויעוץ אסטרטגי", המטפל בין היתר בארגון העיתונאים החדש.

לוי, אשר מסיים בימים אלו את לימודי התואר ראשון במשפטים בקריה האקדמית אונו, החל את דרכו המקצועית כמנהל ההפקה בחטיבת המבצעים של רשות השידור. הוא ניהל למעלה מ-7 שנים את הפקות שידורי הטלוויזיה של ערוץ 1, ביניהן: שידורי החדשות, משדרי בחירות, טקסים רשמיים של המדינה ושידורי הספורט. כמו כן, במשך עשור לוי מילא שורה של תפקידים בכירים ברדיו האזורי. בין היתר הוא ערך והגיש את יומן האקטואליה של רדיו ירושלים (101fm) ובשנת 2010 שימש כעורך ומגיש של יומן חדשות הבוקר ברדיו גלי ישראל fm106.5.

מאז חזרתו לרדיו ירושלים החדש ב-2011, לוי הוביל את תכניות הדגל של התחנה, ביניהן: תכנית הצרכנות והכלכלה, תכנית תרבות ופנאי ותכנית החינוך שהוא מגיש עד לימים אלו.

הקריה האקדמית אונו וההסתדרות החדשה אישרו את הפרטים. לוי: "אני מודה לעופר עיני על האמון וגאה להצטרף לגוף שמוביל את המאבקים החברתיים-כלכליים החשובים ביותר לחברה הישראלית. באותה הזדמנות אני רוצה להודות לרנן הרטמן ולהנהלת הקריה האקדמית אונו על ההזדמנות להיות שותף לשנים של עשייה מעוררת השראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully