וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג יומי: הדיקטטור הגדול

10.6.2013 / 9:47

כבכל יום בו משודר ”האח הגדול” של קשת, הוא מוביל גם אמש את הטבלה ללא עוררין עם קרוב ל-40 אחוזי צפייה. ערוץ 10 משתרך הרחק מאחור. פער עצום גם בין מהדורות החדשות

הקרב על הפריים טיים בימי השידור של קשת, לא מותיר שבויים: אמש (ראשון) השיגה תוכנית הריאליטי "האח הגדול" נתון גבוה במיוחד של 39.8% ובתוך כך העניקה לקשת את ממוצע יוני הגבוה ביותר מאז תחילת מדידת הרייטינג.

בערוץ 10, ספרו את החללים: אחרי שבשבוע שעבר שידר הערוץ את "הצלמניה", אתמול היה זה הדוקו "ילדי השמש" שהסתפק ב-2.5% בלבד. אחריו, שידור חוזר של "אלנבי" עם נתוני אמצע הלילה - 0.9%.

בהמשך ערב הצפייה של קשת: "העולם הלילה" נהנית כצפוי מההגשה של האח, ורושמת 18.3%, אחריה שידור חוזר של "אנשים" עם 8.9%. בלייט נייט: "איפה צדקנו" הניבה 4.5%. בערוץ 10, מצבו של הלייט נייט משתפר קלות, לעומת הפריים: "פינס בלילה" עם 6.9%, "היום שהיה" עם 7.6%, "לילה כלכלי" קיבלה 6.3%, ו"צינור לילה" חותמת את ערב השידורים עם 5.6%.

ובפריים טיים של ערוץ 1: הפרק השני של "שומרי הסף" מעורר המחלוקת ששודר אמש ועסק בנושא פרשת קו 300, הניב רייטינג ממוצע של 5.6%. הדיון שהתקיים בסיום התוכנית בהנחייתם של נועה ברק ואמיר בר שלום הניב 4.7%.

בגזרת החדשות: המהדורה המרכזית של "חדשות 2" מובילה עם נתון גבוה של 24.5%, "חדשות 10" עם קצת למעלה מרבע מהנתון - 7% בלבד. "מבט" בערוץ הראשון עם 5.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully