וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטטוס: קוסמופוליטי

10.6.2013 / 12:40

הג'רוזלם פוסט השיק את מהדורת החדשות האינטרנטית של העיתון, שתשודר מאולפן ייעודי שהוקם בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים. מנכ"ל הקבוצה: אין יהודי אחד שדואג לישראל ולא נכנס

קבוצת הג'רוזלם פוסט השיקה השבוע את מהדורת החדשות האינטרנטית של העיתון. מדובר במיזם עליו עמלו אנשי הקבוצה במשך השנה האחרונה. בשלב הראשון תשודר מהדורה יומית שאורכה כחמש דקות. המהדורה Today's news from Israel ("חדשות היום מישראל") תעלה לאוויר בשעות אחר הצהריים המאוחרות, "זה טווח השעות שתושבי ארה"ב מתעוררים ונכנסים לאתר לראות 'מה קורה בישראל'", הסבירו יוזמי המהדורה.

1.5 מיליון ש"ח הושקעו במיזם, שלטובתו אף הוקם אולפן טלוויזיה עם ציוד מתקדם במתחם אולפני הרצליה. למעלה מ100 אתרי אינטרנט ובלוגים הפונים לקהל יהודי ברחבי העולם ישדרו את המהדורה בסינדיקציה. בהמשך, לדברי אנשי הג'רוזלם פוסט, תורחב המהדורה גם לסופי-שבוע ויפתח אולפן חי לסיקור אירועים חדשותיים.

עוד מסרו היום בעיתון כי לאחר ראיונות ומיונים שהתבצעו בארץ ובחו"ל נבחרה העיתונאית האנגליה קמילה שיק (29) להגיש את המהדורה. שיק, בעלת תואר ראשון בעיתונות מאוניברסיטת לונדון, עלתה לארץ לפני שנתיים ובעברה עבדה בגופי תקשורת בארץ ובאירופה ובהם גם רשת ה-BBC.

רונית חסין הוכמן, מנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט: "כל יהודי, בכל נקודה על הגלובוס רואה בג'רוזלם פוסט את המקור האמין והאיכותי ביותר לחדשות מישראל. Jpost.com הוא שם נרדף למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully