וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן צחי מונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile

11.6.2013 / 11:22

מינויים חדשים בחברת הכבלים: אילן צחי, סמנכ"ל שירות הלקוחות של החברה ב-3 השנים האחרונות, יחליף את ליאור הלמן, אשר שימש בתפקיד כמ"מ המנכ"ל

HOT הודיעה הבוקר על מספר מינויים חדשים: אילן צחי, סמנכ"ל שירות הלקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות, סיים את תפקידו, ומונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile. אילן מחליף את ליאור הלמן, אשר שימש בתפקיד כמ"מ המנכ"ל בחמישה חודשים האחרונים.

מ-HOT נמסר בתגובה כי "במסגרת תפקידו, הוביל אילן צחי לשיפור דרמטי במערך השירות של HOT, תוך בניית תהליכי עבודה חדשים, וניהול מדדי איכות ובקרה במגוון תחומי שירות, שהביאו לירידה של כ 50% במספר התלונות, ולמעבר לגיוס חיובי של לקוחות. כמו כן, בתקופתו ביצעה HOT מהלך פורץ דרך של הרחבת השירות למדיה החברתית, ומתן שירות על ידי נציג אישי בפייסבוק. מהלך זה זכה להיענות רבה ולשביעות רצון גבוהה בקרב לקוחות HOT".

עוד בסבב התפקידים: שימי עזר, מנהל מטה השירות ב-HOT, ב- 3 שנים האחרונות, מחליף את אילן צחי, ומונה למנהל מערך שירות הלקוחות. ליאור הלמן, אשר כיהן בחמשת החודשים האחרונים כממלא מקום מנכ"ל HOT mobile, וכן כסמנכ"ל הכספים בחברה, במשך כ-6 שנים, ימונה לתפקיד בכיר בקבוצת אלטיס, שבשליטת פטריק דרהי. בתפקידו כסמנכ"ל הכספים, היה הלמן אחראי בשנים האחרונות לשורה של מהלכים, הכוללים את מכירת החברה, הזכייה במכרז והעמדת הערבות למשרד התקשורת, והיה בין מובילי השקתה של חברת HOT mobile לפני כשנה.

אורן ארצי, המשמש כיום כחשב HOT mobile, יחליף את ליאור הלמן בתפקידו, וימונה למנהל חטיבת הכספים ב- HOT mobile. בתפקידו הקודם שימש אורן כחשב של HOT telecom.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully