וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליטה של שטייף: חשפה את שמו של "הבכיר בקהילה" בשידור

11.6.2013 / 12:03

הבוקר חשפה שטייף בשידור את שמו של הבכיר בקהילה הגאה אשר נעצר בחשד למעורבות ברצח בברנוער, זאת לאחר שגם בשידורי ערוץ 10 אמש שורבב שמו. שטייף: "טעיתי ואני מתנצלת"

כתבת הפלילים של גלי צה"ל הדס שטייף מסרבת לרדת מהכותרות: הבוקר חשפה שטייף בשידור את שמו של הבכיר בקהילה הגאה אשר נעצר בחשד למעורבות ברצח בברנוער.

במהלך דיון בפרשה עם רזי ברקאי בתוכניתו "מה בוער", חשפה שטייף את שמו המלא, זאת לאחר שבימים האחרונים רחשה הרשת בשמועות והערכות לגבי זהותו - אך זו נשמרה בקפדנות על די כלי התקשורת הממוסדים.

הדס שטייף מסרה בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "לא הייתי באולם בעת השידור, מישהו סימס לי שפרטי החקירה הותרו לפרסום כולל שמות, ולכן חשבתי מן הסתם ששמו הותר לפרסום. חשוב לי להדגיש שהדיון בעניינו נקבע לשעה 9.00. טעיתי ואני מתנצלת על כך".

גם בשידורי הפרה פריים של ערוץ 10 אתמול השתרבב שמו של החשוד לאחד ה"סופרים" (הכותרות האינפורמטיביות המלוות שידור טלוויזיוני), זאת בעת שכתב המשטרה של הערוץ דורון הרמן שידר מחוץ למשטרת תל אביב.

כזכור, לפני שבוע עוררה שטייף סערה נוספת כאשר תיארה בפינת הפלילים שלה המשודרת מדי בוקר בצורה ציורית אירוע פלילי שהתבצע על ידי יוצא אפריקה, באופן שתואר על ידי ארגונים חברתיים כגזעני. "תושב אפריקה שכנראה חשב שהוא בג'ונגל שחה על החוף, לא לעבר נמר כדי לצוד אותו, אלא לכיוון ארנקה של תיירת". היא הוסיפה כי לעובדים הזרים שנוהגים "לזחול על החול" מצטרפים גם "הולכים על שתיים".

כתב "ידיעות אחרונות" דני אדינו אבבה, יוצא אפריקה בעצמו, פרסם למחרת בעמוד הפייסבוק שלו מכתב פתוח לשטייף. "אני כבר לא יודע אם לצחוק או לבכות מדבריך. לאחרונה, קרה לך משהו מוזר אחרת אני לא מצליח להבין איזה יחצ"ן עיוור וגם אידיוט גורם לך להפיק את המרגליות מפיך", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully