וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת העיתונאים בירושלים: השר ארדן - "התליין שמרדים את קורבנו"

13.6.2013 / 12:39

אגודת העיתונאים בירושלים פותחת במאבק משפטי ליישום הרפורמה ברשות השידור, זאת בשל מה שמכנים בה כ”תרגילי ההטעיה של השר ארדן”

הנהלת אגודת העיתונאים בירושלים פותחת במאבק משפטי ליישום הרפורמה ברשות השידור, זאת עקב החשש ההולך וגובר לגורלה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. האגודה הנחתה את יועציה המשפטיים להיערך לנקיטת אמצעים משפטיים ופניה לערכאות במטרה להביא ליישום הרפורמה ברשות השידור, וזאת נוכח מה שמגדירים בה כ"עיכובים הרבים והניסיונות של גורמים אינטרסנטיים לסכלה".

בתוך כך, הנהלת האגודה בירושלים מתחה ביקורת חריפה על התבטאויות השר הממונה על חוק רשות השידור, גלעד ארדן, לפיהן יש לסגור את רשות השידור. חיקה גינוסר, יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים, אמר היום כי "ידוע לכל כי אם תיסגר רשות השידור - היא לא תיפתח מחדש. אמירות אלה הן תרגיל הטעיה ובבחינת התליין שמרדים את קורבנו".

האגודה הודיעה כי לא מדובר רק בפגיעה במאות עובדים ואלפי משפחות, כי אם "פגיעה אנושה בחופש הביטוי, וביטולו המוחלט של השידור הציבורי בישראל. עם סגירת רשות השידור – לא ייוותר שידור ציבורי ובארץ ותיוותר רק תקשורת מסחרית, המונעת משיקולים כלכליים ופוליטיים".

"עובדי הרשות מוכנים למהלך אמיץ, כואב ונחוץ של הבראתה", הדגיש גינוסר, "ועל הרפורמה יש לחתום עכשיו – השבוע", הוסיף.

במקביל קוראת הנהלת אגודת העיתונאים לממשלה ולכנסת לקדם את חוק רשות השידור, המנתק את רשות השידור מהפוליטיקה, "כך שהנהלת הרשות, מנהליה, הועד המנהל ומליאתה - יהיו גורמים מקצועיים בלבד ולא מקורבים ללשכת ראש הממשלה – מצב שאנו עדים לו היום".

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי "האגרה שמשלמים האזרחים גבוהה והתמורה עליה נמוכה ובכוונת השר ארדן לנסות לשנות זאת".

עוד בנושא:
השר ארדן על רשות השידור: "הציבור לא מקבל תמורה לאגרה"
גילת: "מי שחושב שבמתכונת זו רשות השידור צריכה להיסגר - אני מסכים איתו"
חברי מליאה: "איבדנו אמון ביו"ר ובהנהלה - לסגור את רשות השידור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully