וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל דיבורים – הכל אכזבה"

13.6.2013 / 14:39

עובדי "קול ישראל" מוחים על שיבוצה של נועה ברק כמגישת "הכל דיבורים". במכתב ששלחו למיקי מירו ושהגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כתבו: "זו אינה שגיאה בעברית. זו שגיאה בניהול"

עובדי קול ישראל בתל אביב מוחים על שיבוצה של נועה ברק כמגישת "הכל דיבורים" - כך עולה ממכתב שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה.

במכתב, אשר נשלח למנהל "קול ישראל" מיכאל (מיקי) מירו מאת עו"ד ברוך אסקרוב, יו"ר ועד עיתונאי קול ישראל בת"א - תחת הכותרת "הכל דיבורים – הכל אכזבה", מותח אסקרוב ביקורת חריפה על שיבוצה של מגישת "מבט שני" של הערוץ הראשון כמגישה במקום אורן נהרי שוהדח לפני מספר שבועות בהפתעה.

"שלושה אנשי טלויזיה כבר מגישים את תכנית הרדיו שהקימו העמידו ומיצבו בכשרונם עיתונאי הרדיו בת"א, בלא חסדי טלוויזיה. את המקום הנוסף בין חמשת המגישים תופס איש הנהלה בכיר בקול ישראל. כבוד כל חמישה אלה במקומם", כותב עו"ד אסקרוב, "אך כבוד עיתונאי הרדיו בת"א לא במקומם. לא, זו אינה שגיאה בעברית. זו שגיאה בניהול:
אפילו בזירתם ובתכניתם אינם מוצאים מקומם, אינם מוצאים בעיניך חן מקצועי. אתה שאמור לטפח קידומם אינך מוצא אחת או אחד ראוי לנסיון, לזמניות, לבדיקה – כפי שכן מצאת מקום לרחוקים מן הטלויזיה. עיתונאי עירך קודמים? מה פתאום, אינם נמצאים ראויים לסיכוי ולנסיון, לא במקום הראשון המתחייב, לא במקום החמישי האחרון. בפועל – אינם נספרים".

"סטירת לחי חוזרת"

"יש בקרב עיתונאי הרדיו בת"א, ברשת ב' וברשת א', עיתונאים שחד משמעית אינם פחותים ברמתם ממי שזיכית אתמול בסיכוי ובהזדמנות אפילו הזמנית. הצדק המקצועי הניהולי אומר: תן להם סיכוי. אם הם יכזיבו, אזי אחינו חברינו במערכת עיתונאי הרדיו בירושלים, חוטים והלני, קודמים", מוסיף אסקרוב. "אתה (מירו ד. ו) מופקד על טיפוח וקידום עיתונאי הרדיו. פעולתך מקוממת מעליבה מתסכלת. היא סטירת לחי חוזרת. אמרנו לך את אלה הדברים ואלה הטיעונים עוד קודם, לפני חודשים רבים, הן על "הכל דיבורים", הן על "שירים ושערים". אתה יודע היטב ובאופן הכי מוסמך את עמדת העובדים, רגשותיהם, ציפייתם – ואכזבתם החוזרת והסדרתית". בסיום המכתב מבקש אסקרוב ממירו לשקול את החלטתו בשנית.

גורם אחר ב"קול ישראל" אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי "כל שיבוץ אנשי הטלוויזיה ברדיו הוא נקמה באנשי הרדיו. נועה ברק מקורבת להנהלה ואף רצה בשליחותה לבחירות באגודת העיתונאים". לטענת אותו גורם, "אין ספק ביכולת העיתונאית שלה, אבל יש לא מעט מועמדים טבעיים שלא ישובצו לעולם למשבצת הזאת וממודרים באופן יחסי מהמיקרופון".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "את הדיאלוג של מנהל 'קול ישראל' עם העובדים ונציגיהם ינהל פנים אל פנים ולא באמצעי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully