וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעלים מסך: ערוץ 10 משיק את "עושים שינוי" ו"גאדג'ט TEAM"

13.6.2013 / 14:20

בערוץ מפשילים שרוולים לקראת שתי תוכניות אולפן חדשות: מגזין יומי חברתי חדש בהנחיית טליה פלד קינן, ותוכנית טכנולוגיה חדשה בהנחיית אביב פרנקל

רפי בשטח: בערוץ 10 מתחילים להפשיל שרוולים לקראת מאבק בערוץ 2 ופותחים דווקא ברצועת הצהריים והלייט נייט.

הערוץ ישיק השבוע שתי תוכניות אולפן חדשות: הראשונה - מגזין יומי חברתי בהנחיית טליה פלד קינן תחת השם "עושים שינוי". התוכנית תשודר מדי יום ב-15.00.

בערוץ אומרים כי "בפעם הראשונה יינתן מקום על המסך לנושאים חברתיים בוערים המעסיקים את כולנו. נשמע על המאבקים החברתיים העכשוויים, גם ברשת, וגם ברחובות. נדון בכל מה שמצריך שינוי ותיקון חברתי. עוולות ועיוותים. נדבר עם בלוגרים שהפכו למעצבי דעת קהל ולמתסיסי השטח, נשמע ארגונים לוחמניים שדואגים לאינטרסים שלנו, לרוב בלי שנדע ובלי לקבל חשיפה תקשורתית. נשמע גם על מאבקים חברתיים בעולם, ומה מוציא אנשים לרחובות במדינות אחרות".

התוכנית השנייה, "גאדג'ט TEAM", שובצה דווקא בשעות הלילה, ואותה יגיש כתב הרכב והטכנולוגיה של הערוץ אביב פרנקל. התוכנית תשודר החל משבת הקרובה בשעה 22:30.

בערוץ אומרים כי "גאדג'ט TEAM תתרכז בהצגת חידושים מהעולם ובמגוון ניסויים פרועים. התוכנית תבחן את היכולות של המכשירים וההמצאות השונות בצורה ייחודית ומהנה. לא עוד מפרטים טכנולוגיים, אלא מבחנים שיאתגרו את המכשירים שסובבים אותנו בצורה יצירתית ומהנה. אביב פרנקל מהאולפן מפנה לכתבות חוץ בהנחייתו או בהנחיית כאדר של מנחים צעירים". את התוכנית תפיק "לוטוס הפקות" של גידי יהושע ואורי דיקשטיין, ויערוך אסף בקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully