וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך מדור הטלוויזיה של ynet ערן בר-און פורש מתפקידו

17.6.2013 / 14:37

עורך מדור הטלוויזיה של ynet ערן בר-און הודיע על פרישתו מהתפקיד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בר-און יפרוש מהאתר בתום כחמש שנים, מתוכן שימש כעורך במשך השנה האחרונה

עורך מדור הטלוויזיה בערוץ התרבות של ynet ערן בר-און הודיע על פרישתו מהתפקיד, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בר-און יפרוש מהאתר בתום כחמש שנים, מתוכן שימש כעורך במשך השנה האחרונה.

בר-און, בן 34, הגיע ל-ynet מאתר E אונליין בשנת 2008 ושימש בתחילה ככתב הרכילות באתר ותוך זמן קצר עבר לסקר את תחום הטלוויזיה. מרבית התקופה עבד לצדו של עורך המדור עמית קוטלר, עד שזה עבר להיות עורך עמוד הבית של ynet. לפני שנה מונה בר-און לתפקיד עורך מדור הטלוויזיה בערוץ התרבות של האתר והוא החליף את יונתן גת שהצטרף לאתר NRG מעריב, בתפקיד סגן העורך הראשי. טרם הוחלט מי יחליף את בר-און בתפקיד.

ערן בר-און אישר את הפרטים ומסר בתגובה: "אחרי חמש שנים מאתגרות ומעשירות החלטתי לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לערן טיפנברון ויון פדר על ההזדמנות שהעניקו לי, ולכל העורכים והכתבים בערוץ התרבות לדורותיו על עבודת צוות נפלאה. אני מאמין שעוד ניפגש בהמשך הדרך".

עורך התרבות של ynet דרור עמיר מסר לוואלה! ברנז'ה: "ערן בר-און היה חלק בלתי נפרד מערוץ התרבות במשך חמש שנים נפלאות של עבודה משותפת. הוא יחסר לכולם בערוץ ובאתר בכלל, גם ברמה המקצועית ובוודאי ברמה החברית. אין לנו ספק שכל מקום אליו יגיע - ירוויח מכישוריו. שיהיה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully