וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעקה מהיציע

18.6.2013 / 13:24

פרשן "יציע העיתונות" אלי סהר יצא נגד ערוץ הספורט והתכנית בדף הפייסבוק שלו. הסיבה: לא קיבל קרדיט על פרסום הגעתו של ניקולה וויצ'יץ' למכבי תל אביב

פרשן ערוץ הספורט וחבר פאנל "יציע העיתונות" אלי סהר נעלב מהערוץ ומאשים אותו בחוסר פרגון. סהר היה הראשון לפרסם את ידיעת הספורט הדרמטית על כך שניקולה וויצ'יץ' ימונה לתפקיד במכבי תל אביב, דברים שאמר לראשונה ב"יציע העיתונות" ביום חמישי. לתדהמתו, הידיעה עלתה לאחר מכן באתר "ספורט5" כפרסום ראשון ובהמשך כפולו-אפ בחתימתו של כתב האתר רועי גלדסטון, מבלי שניתן לסהר או ל"יציע העיתונות" כל קרדיט. למעשה, גם ב"יציע העיתונות" הוזכרה שוב הידיעה, מבלי שצוין שהיא פורסמה לראשונה בתכנית עצמה.

"צילצל אליי היום מישהו ושאל למה אפילו בערוץ הספורט בידיעות של גלדסטון לא אומרים שאתה פרסמת את סיפור וויצ'יץ' ראשון ביציע העיתונות בחמישי בלילה? אגב מאחר ונתתי את מילתי לא יכולתי באותו ערב לומר שזה במקום שלף כי הבטחתי שלפני שאנחנו עיתונאים אנחנו צריכים להיות בן אדם", כך בסטטוס שפרסם סהר בעמוד הפייסבוק שלו. "מילא גלדסטון, אבל אפילו ביציע העיתונות של הערב לא טרחו לומר שהסיפור הגדול של השבוע האחרון בספורט התחיל אצלם בתוכנית", הוסיף.

"מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד משתדל לתת קרדיט אם אני משתמש בידיעה כזאת או אחרת בטקסט שלי... אחרי זה אותם עיתונאים / פאנליסטים / פרשנים יטיפו מוסר לאחרים על חוסר פירגון". סהר משמש כפרשן ספורט בערוץ הספורט וכעורך מדור הספורט של "ישראל היום".

רועי גלדסטון סרב להגיב לדבריו של סהר, אלי סהר עצמו ביקש שלא להתייחס לדברים. תגובת "ספורט5" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully