וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT: גידול של 150% בהזמנות תכני ערוץ 8 ב-VOD

18.6.2013 / 15:43

הגידול מיוחס להשקת ערוץ 8 במתכונתו החדשה בתחילת השנה, ולהחלטה להציע את כל הקטגוריה של הערוץ בחינם, במסגרת ה-HOT VOD

חברת HOT מדווחת היום על גידול דרמטי בהזמנות התכנים של ערוץ 8 במסגרת ה-HOT VOD. הגידול מיוחס להשקת ערוץ 8 במתכונתו החדשה בתחילת השנה, ולהחלטה להציע את כל הקטגוריה של הערוץ בחינם, במסגרת ה-HOT VOD.

העלאת הקטגוריה של ערוץ 8 בחינם, כמו גם ההחלטה של מנהלי הערוץ, לעבור לשידור יומי במרבית הסדרות והפקות המקור, הוביל לגידול של מעל ל-150% במספר ההזמנות של התכנים בקטגוריה, מינואר ועד מאי השנה, וכן לגידול של מאות אחוזים לעומת שנים עברו.

בחברה ציינו היום כי התכנים המובילים עם מאות אלפי הזמנות ב-HOT VOD הם: "משפחות", "לוד – בין ייאוש לתקווה", "החיים כשמועה – אסי דיין" ו"ליבוביץ'".

נאוה כהן דיין, מנהלת אגף VOD ודיגיטל ב-HOT: "הנגשה נכונה של תוכן איכותי ובחינם מוכיחה, כי לא מדובר בתכני נישה. מאות אלפי הזמנות ברמה שבועית, של תכני ערוץ 8, כמו גם סדרות XTRA VOD מעידות על ביקוש רב בעולמות אלו. אנו נמשיך לטפח קהל זה ולהציע לו תכנים איכותיים מהטובים בארץ ובעולם".

כזכור, בתחילת השנה העבירה HOT במהלך דרמטי ואחרי 20 שנות פעילות את ערוץ 8 מידי נגה תקשורת" מקבוצת RGE של לן בלווטניק, אביב גלעדי ומשפחת רקאנטי, להפקת "סלוצקי אפיקי תקשורת" שבבעלות חיים סלוצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully