וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידיעות אחרונות איחוד

18.6.2013 / 21:20

מהלך האיחוד בין 'ידיעות' ל-ynet תופס תאוצה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי שני תקני כתבים בשתי מערכות החדשות של העיתון והאתר יאוחדו - הכתב לענייני פלסטינים וכתב הבריאות

מהלך איחוד המערכות בין "ידיעות אחרונות" ל-ynet תופס תאוצה: לוואלה! ברנז'ה נודע כי שני תקני כתבים בשתי מערכות החדשות של העיתון והאתר יאוחדו - הכתב לענייני פלסטינים וכתב הבריאות.

ירון קלנר, המשמש ככתב הבריאות של "ידיעות אחרונות" לצד שרית רוזנבלום, יסקר מעתה את התחום גם עבור ynet - שם משמש בתפקיד לבדו מאז הוקפא מינויה של דבורה גינזבורג בתחילת השנה - ד"ר איתי גל.

אליאור לוי משמש כשנתיים וחצי ככתב לענייני פלסטינים ב-ynet, וכעת יפורסמו כתבותיו באופן קבוע גם בעיתון. לפני שהצטרף שימש ככתב לענייני פלסטינים בחדשות המקומיות וככתב בערוץ 1. הכתב הוותיק לענייני פלסטינים של העיתון, רוני שקד, יצא לפני כמה שבועות לגמלאות.

האיחוד בין התקנים הוא חלק ממהלך נרחב של איחוד מערכות בתוך קבוצת "ידיעות אחרונות" שצפוי להיות מושלם בשנת 2015 עם מעבר כל מערכות הקבוצה לבניין אחד בראשון לציון. הליך זה כבר החל לפני כשנתיים עם איחוד מערכות הספורט של "ידיעות אחרונות" ושל ynet, והמשיך במערכת הבחירות השנה כאשר הכתבים שסיקרו את התחום כתבו עבור שני הגופים - ושיתוף הפעולה בין המערכות יימשך.

על רקע הליך האיחוד נעשו גם שינויים פרסונליים שכללו מעבר בכירים בין המערכות, כך לדוגמא סגנית עורך "ידיעות אחרונות" וראש מחלקת החדשות, הדס להב, מונתה לתפקיד המשנה לעורך ynet ערן טיפנברון.

ירון קלנר ואליאור לוי סירבו להגיב. מקבוצת "ידיעות אחרונות" לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully