וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמירה ירדני הארד CORE

19.6.2013 / 10:28

ענקית המדיה CORE Media Group המחזיקה במותג "אמריקן איידול" תשתף פעולה עם "טדי הפקות" הישראלית בפיתוח ובהפקה של תכניות ופורמטים טלוויזיוניים בארה"ב

חברת "טדי הפקות", הודיעה כי חתמה על הסכם שותפות עם ענקית התוכן העולמית CORE Media Group. במסגרת ההסכם תעבוד CORE בצמידות עם טדי על פיתוח והפקה של תכניות ופורמטים מתוסרטים ולא מתוסרטים (Scripted ו- None Scripted), לטובת הפצתם בישראל, ארה"ב, אנגליה ומדינות נוספות בעולם. "טדי", כך אומרים בחברה, תעבוד באופן צמוד עם ראש פעילות הטלוויזיה במטה האמריקאי של החברה, ג'ן אוקונול, וכן עם המשרד בלונדון, המנוהל על ידי סיימון שאפס.

עוד אומרים היום ב"טדי" כי שיתוף הפעולה מהווה צעד נוסף בהתרחבות הפעילות הבינלאומית של CORE תחת הובלתו של הנשיא מארק גראבוף. בחברת core רואים בשיתוף הפעולה הזה כבסיס להשקעות כספיות בהפקות מקור ישראליות וכן בקידום וייצוג אומנים החתומים בטדי ובפרט אומנים מתחום המוזיקה, בדגש על קידומם של פיינליסטים בתוכנית "כוכב נולד".

CORE Media Group היא חברת תוכן בינלאומית, המנהלת ומפתחת תוכן מקורי, ומספקת שירותים בתחומי הדיגיטל, המוזיקה, הרשיונות, המרצ'נדייזינג, אירועים חיים וחסויות מדיה. החברה היא בעלת המותג 'American Idol, הכולל את פורמט ה-Idol העולמי, וכן את זיכיון השידור הבינלאומי לפורמט So You Think You Can Dance. כמו כן, מתחזקת החברה את כן נכסיהם של אלביס פרסלי ושל מוחמד עלי ומנהלת את הקריירה של מספר זוכים ופיינליסטים מ- American Idol. בראש ענקית התוכן עומד הנשיא, מארק גראבוף.

טדי הפקות, אשר הוקמה בשנת 1973 על-ידי טמירה ודודו ירדני, הינה אחד מבתי ההפקה המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור והמדיה הישראלית. טדי אחראית ללהיטים טלויזיוניים, בכללם: "שמש", "כוכב נולד", "השיר שלנו", "סברי מרנן", "קומדי סטור", "תא גורדין" ועוד.

טמירה ירדני, בעלת חברת טדי הפקות: "אנו גאים ונרגשים על חתימת ההסכם עם CORE . שיתוף פעולה זה מהווה עדות ליכולות הישראליות בתחום הטלוויזיה והערכת יכולותיה של טדי הפקות בפרט. אין לי ספק כי העבודה המשותפת עםCORE תוביל להישגים משמעותיים משותפים. זהו בית נהדר לחברות הפקה, בזכות ההון האנושי, היצירתיות והמשאבים הרבים המוקצים לשם העצמתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully