וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב ליגאל סרנה: "אנשים כמוך רוצים להשכיח את ההסתה לרצח רבין"

20.6.2013 / 15:23

איש יחסי הציבור תקף את עיתונאי "ידיעות אחרונות", בדיון שהתקיים ב"תיק תקשורת" ובו נשאל באשר למקור תמונתו של שר האוצר יאיר לפיד במדים נאציים - אשר הוא עצמו הפיץ. צפו

יח"צ - חד פעמי

"אנשים כמוך רוצים להשכיח את זה שההסתה לרצח רבין החלה שנה לפני הרצח", כך אמר איש יחסי הציבור רני רהב לעיתונאי "ידיעות אחרונות" יגאל סרנה, בדיון שהתקיים בתכנית "תיק תקשורת" ובו נשאל רהב באשר למקור התמונה - אשר הוא היה הגורם המרכזי שהפיץ אותה.

כזכור, רהב הפיץ במייל רחב-תפוצה לעיתונאים תמונה של יאיר לפיד במדים נאציים וכתב כי נתקל בה בפייסבוק, וקרא למשטרת ישראל לפתוח בחקירה. תוך זמן קצר צצו ברשת ביקורות רבות על רהב שכן התמונה לא הייתה מוכרת לפני שהתייחס אליה, עלתה בפרופיל פיקטיבי ללא עוקבים, ולא קיבלה כל התייחסות עד ששלח אותה בעצמו לכלי התקשורת והעלה אותה בחשבון הטוויטר ובחשבון הפייסבוק שלו. "יש מי שמנסה לומר שרני רב עשה את זה ולהסתיר את האמת האמיתית של מי בעצם עשה את זה - אני משוכנע שמשטרת ישראל תגלה בקרוב", התייחס רהב לביקורת.

"אין לייקים לדבר הזה, אף אחד לא ראה את התמונה הזו", אמר לרהב מנחה התכנית ניב רסקין. "מה זה רלוונטי?", ענה רהב. "זאת הייתה המטרה שלי - כל המדינה צריכה לראות שאף אחד עוד לא שכח מה היה פה".

רהב התייחס גם ליגאל סרנה שהשתתף בדיון וביקר את התנהלותו בנושא, ואמר: "אני מתפלא שיגאל סרנה מנסה לשכוח את הדבר האומלל שקרה לפני 19 שנה כאנשים הכינו תמונה של יצחק רבין בדמות היטלר. אותו יגאל סרנה אמר אז שלא צריך לעשות מזה עניין".

הדיון המלא ישודר הערב בתיק תקשורת-חינוכית 2 בשעה 17:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully