וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הכשלים: בית הספר "עבודי קריאייטיב" ייסגר

24.6.2013 / 12:38

פרסום ראשון: לוואלה! ברנז’ה נודע כי הבוקר הודיעה הנהלת ביה”ס לפרסום לתלמידים כי אין ביכולתה להמשיך ולספק את השירותים הנדרשים. אחת הסטודנטיות: "אנחנו חסרי אונים"

פרסום ראשון: בתום שורה ארוכה של כשלים תקציביים, בית הספר לפרסום "עבודי קריאייטיב" ייסגר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הבוקר הודיעה הנהלת בית הספר בראשות נאור הרמן לתלמידים כי אין ביכולתה להמשיך ולספק את השירותים הנדרשים.

ההחלטה על סגירת בית הספר לא הפתיעה את אנשי התקשורת, יחסי הציבור והפרסום אשר שימשו כמורים בו בשנים האחרונות מהלנות שכר ומוסר תשלומים ירוד. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, חלק מהמרצים מנהלים הליכים משפטיים נגד בית הספר ואף התלמידים בו שוקלים תביעה ייצוגית. "ננסה לעשות כמיטב יכולתנו כדי לאפשר לך לקבל תעודת סיום", הודיעו הבוקר בבית הספר לתלמידים שטרם סיימו את לימודיהם.

הטענות על התנהלות קלוקלת ב"עבודי קריאייטיב" עלו כבר לפני שנתיים לאחר שורה של נטישות של מרצים ובכירים. באותה העת התנהל סכסוך משפטי בין הבעלים נאור הרמון לבין שותפיו ממשרד הפרסום GPS יוסי ארועטי, מודי פרי ודודי ברמן. האחרונים הפסידו בסכסוך המשפטי אשר תואר כעילה למצוקתו הכלכלית של בית הספר, אולם למרות זאת - הלנות השכר למרצים נמשכו עד לרגע פעילותו האחרון של בית הספר.

"90% מהסטודנטים הם חיילים משוחררים שהפקדון שלהם פשוט הלך"

בשיחות עם וואלה! ברנז'ה הביעו היום הסטודנטים של בית הספר מורת רוח ותחושת תסכול קשה. "לפני כשבועיים נשלחה הודעה לכלל הסטודנטים בה נאמר כי עקב תקלות במערכת השעות בוטל שיעור וכי יעדכנו אותנו בהמשך, אבל לא קיבלנו שום עדכון", מספרת אחת הסטודנטיות. "מאז כל יום אנחנו מקבלים הודעה שאין שיעור. ניסינו כל היום להתקשר לבית הספר ולברר מה קורה אבל לא היה מענה, לא חזרו אלינו למיילים. פשוט נעלמו. ביום חמישי האחרון מספר סטודנטים נסעו לבית הספר על מנת לקבל מענה באופן פרונטלי אך המקום היה סגור בסורג ובריח".

"אנחנו לא יודעים מה לעשות", היא אומרת. "תשעים אחוז מהסטודנטים כאן הם חיילים משוחררים שהפקדון שלהם פשוט הלך, אכלנו אותה. זה קרוב ל-18 אלף שקל לימודים לקופי, ארט זה 25 שקל, ויש סטודנטים ששילמו לשנתיים. עשינו בסך הכל שני קורסים, וזהו. המנכ"ל לא עונה לנו יותר לטלפון. בשיחה שהייתה לנו איתו בפעם האחרונה הוא אמר שהכתבה שפרסמתם היא שטויות, אבל לא ענה לשאלות. אין לנו כסף לתביעה ייצוגית, אנחנו חסרי אונים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום, בלי קריאייטיב. המייל שנשלח לעובדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית הספר לפרסום "עבודי קריאייטיב" נוסד לפני יותר משלושה עשורים על ידי חברת הפרסום "עבודי". הוא מותג בתחילה כ"בית ספר בוטיק, יוקרתי ומקצועי, המתמחה בהכשרה מעשית לכל מקצועות הפרסום". נלמדו בו מקצועות הקופירייטינג, ארטדיירקשן, ניהול שיווק ופרסום דיגיטלי, עיתונאות, יחסי ציבור וסטיילינג.

את תגובתו של מנכ"ל "עבודי קריאייטיב" נאור הרמן לא ניתן היה להשיג.

עבודי קריאייטיב: מה באמת מסתתר מאחורי ההבטחות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully