וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת: עונת "מחוברים" "אול סטארס"

25.6.2013 / 11:07

בימים אלה מתקיימים ב-HOT דיונים בהשתתפות נציגי החברה וחברת ההפקות "קודה תקשורת" המפיקה את התכנית, ונבחנת ההיתכנות של הפקת עונה כזו - כך נודע לוואלה! ברנז'ה

בחברת הכבלים HOT שוקלים לצלם עונת "אול סטארס" לסדרה הדוקו-ריאליטי "מחוברים", כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בימים אלה מתקיימים דיונים בהשתתפות נציגי החברה וחברת ההפקות "קודה תקשורת" המפיקה את התכנית, ונבחנת ההיתכנות של הפקת עונה כזו וההיענות של חמישה מכוכבי העבר. עד עתה שודרו ארבע עונות של "מחוברות" ו"מחוברים". גורם המעורה בפרטים אמר שטרם הושגה החלטה באשר לזהותם של המשתתפים בעונה הבאה.

העונה החדשה של "מחוברים", שתעלה בקרוב -HOT תקרא "מחוברים+" והיא העונה הראשונה בתולדות הפורמט שהיא עונה מעורבת שתכלול גם נשים וגם גברים, בהם זוג נשוי אחד. בעונה ישתתפו השחקן נדב אבקסיס, העיתונאי ליאור דיין, השחקנית האמריקאית שירלי ברנר, המוזיקאית ומייסדת להקת מיומנה אילון נופר, ובני הזוג נתי קלוגר ובועז רוזנברג.

פורמט "מחוברים" נמכר להפקה עד כה ב-22 מדינות בהן צרפת, ספרד, הולנד, פינלנד, הודו, דנמרק, רוסיה וארצות-הברית. בדנמרק עקפה "מחוברות" את נתוני הצפייה של "האח הגדול" הדני, ובפינלנד מפיקים בימים אל העונה שנייה לתכנית. את "מחוברים" בישראל עורך ומביים עמי טיר, ומפיקים ויוצרים רם לנדס ודורון צברי. על הליהוק של העונה הקרובה אחראי יואב דיוויס. האחרונים זכו בפרס האקדמיה לסדרת תעודה בשנים 2010 ו-2011.

מ-HOT נמסר בתגובה: "אכן מתקיימים דיונים בנושא. לאורך השנים מינפה והקפיצה 'מחוברים' קריירות של אנשים רבים ואין ספק שהצופים צמאים לשוב ולעקוב אחרי הגיבורים האהובים עליהם. בשלב זה טרם נתקבלה החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully