וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הדס דורות

25.6.2013 / 15:31

מנכ"לית רדיו דרום 101.5FM

גיל: 28

מה אני בעצם עושה: מנהלת את רדיו דרום 101.5 תחנת הרדיו המואזנת ביותר באזור הנגב הצפוני, אשקלון אשדוד והאזור. תחתי נמצאות מחלקות כמו אקטואליה, מחלקת תוכניות, פרסום, תוכן שיווקי ועוד. מדובר בתחנה דינמית, שקשובה מאוד למאזינים שלה בדיוק כמו שהם קשובים לנו במהלך היום. זו עבודה שאתה קם בבוקר ואין לך מושג לאן יקח אותך היום הזה אבל זה תמיד מלא בחוויות ואתגרים בכדי להביא למאזינים שלנו את השידור הטוב ביותר.

תפקידים קודמים: את דרכי בעולם התקשורת התחלתי ברדיו דרום כעורכת והמפיקה של התכנית "בחצי היורם" עם יורם סוויסה (זוכה פרס תכנית הרדיו הטובה ביותר בכנס אילת לתקשורת), תפקיד אותו מילאתי באהבה רבה במשך חמש וחצי שנים. במקביל מילאתי תפקידים שונים ברדיו דרום כמו שדרנית, תחקירנית במחלקת אקטואליה ואפילו הייתי אחראית על הכשרת טכנאים חדשים ברדיו, דבר שמעולם לא חשבתי שאעשה אבל היה לי הרצון ללמוד את הרדיו על כל רבדיו.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: יורם סוויסה! מהמפגש הראשון בינינו יורם זיהה את הפוטנציאל והרצון שלי ללמוד ולהתפתח בתחום והוא תמיד עודד אותי לכך לאורך כל הדרך. וכמובן משפחת רדיו דרום, בניצוחו של דויד יוסוב המנכ"ל, שנתנו לי את ההזדמנות לעמוד בראש התחנה.

איפה את בעוד חמש שנים: ממשיכה לעבוד בתחום בכל הכוח ובמקביל לא מוותרת על האהבה הגדולה שלי לסוסים ורכיבה טיפולית, מקצוע אותו רכשתי בשנים האחרונות.

מה אוכלת לצהריים: זה תלוי כמה זמן היה לי לבשל יום קודם אבל בעיקר ירקות מבושלים, דגים וסלטים הם חלק קבוע מהתפריט. זה נותן לי דרייב לכל היום.

פרגני למתחרים: רדיו אקו 99FM עושים רדיו מעולה ופלייליסט מעולה שמתנגן לאורך כל היום הצוות שם עושה עבודה טובה.

הדס דורות. דייב בוימוביץ'
הדס דורות/דייב בוימוביץ'
  • עוד באותו נושא:
  • רדיו דרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully