וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקול קובע: מי יזכה בתחרות מלך הג'ינגל של שפ"מ?

26.6.2013 / 14:44

שבעה משרדי פרסום מובילים יתמודדו השנה על תואר המהלך הפרסומי של 2013 ברדיו בתחרות מיוחדת שתקיים שפ"מ

משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בתחרות הדו-חודשית והאחרונה של "מלך הג'ינגל" עם המהלך לסלקום, זאת רגע לפני הגמר הגדול בו יבחר המשרד הזוכה בתואר השנתי. המהלך סוגר את רשימת 7 המהלכים הפרסומיים שיתמודד על תואר "מלך המלכים" לשנת 2013 של שפ"מ.

על פי שפ"מ: "המהלך של גיתם הציג בצורה יצירתית את המסר הפרסומי של סלקום שסיסמתו "משפחה שלמה לא צריכה להסתפק במכשיר אחד בחו"ל". הצוות של גיתם מצטרף ל-KDA עם הקמפיין ל"הילוך שישי", דרור שלומי עם הקמפיין ל"פז גז", מקאן אריקסון עם הקמפיין ל-YES, באומן בר ריבנאי עם הקמפיין ל"ניאופארם", גלר נסיס פובליסיס עם הקמפיין לנטוויז'ן ויהושע עם הקמפיין ל"נביעות" שזכו בחודשים הקודמים ועלו לגמר.

השנה, תחרות "מלך הג'ינגל" של שפ"מ חזרה במתכונת מחודשת במסגרתה נבחר אחת לחודשיים ג'ינגל המוערך קריאטיבית גם על ידי הסטודנטים של ACC על שם תרצה גרנות וגם באמצעות הגולשים בעמוד הפייסבוק של שפ"מ. התחרות החודשית התייחסה להתשדירים ששודרו בחודש שקדם לתחרות.

שרית אריסון, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ, אמרה היום: "אנחנו רואים במלך הג`ינגל כלי חשוב לעידוד הקריאטיביות של תשדירי רדיו איכותיים בקול ישראל שללא ספק עושים עבודה הרבה יותר טובה ללקוח במקביל לעובדה שגם למאזינים הרבה יותר נעים להקשיב להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully