וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל בעיות טכניות: תידחה עלייתו של i24news לאוויר

30.6.2013 / 11:11

הערוץ אמור היה לעלות לשידור ב-1 ביולי, וכפי שנודע היום תהיה דחייה בעלייתו לאוויר. בערוץ הסבירו היום כי מדובר בבעיות טכנית שיביאו לדחיית השידורים בכמה ימים נוספים

למרות שבשבוע שעבר הודיע מנהל i24news פרנק מלול לעובדים כי הערוץ יעלה לשידור ב-1 ביולי (מחר), כפי שנודע היום תהיה דחייה בעלייתו לאוויר. בערוץ הסבירו היום כי מדובר בבעיות טכנית שיביאו לדחיית השידורים בכמה ימים נוספים.

המערכת העיתונאית של הערוץ החדש כוללת יותר מ-150 עיתונאים, היא ממוקמת בהאנגר החדש בנמל יפו והיא תשדר מישראל למדינות שונות ברחבי העולם בשפות אנגלית, צרפתית וערבית משלושה אולפנים ייעודיים. מנהל הערוץ פרנק מלול הוא מנהלו לשעבר של ערוץ "פראנס 24".

בראש דסק החדשות בצרפתית עומד סטפן קלוו, בראש הדסק בערבית עומד סלימאן אל שאפעי ובראש הדסק באנגלית עומד עפר פרצמן-שמר. עוד מעיתונאי i24news: הדס סיני, יונתן רגב, רותי סיני, טל שלו, לוסי אהריש ואדר פרימור. הערוץ ממומן על ידי איש העסקים ובעל השליטה ב-HOT פטריק דרהי והוא מופק על ידי "סלוצקי אפיקי תקשורת".

מ-i24news נמסר: " עקב בעיות טכניות קלות, i24news, ידחו את ההשקה במספר ימים. אנו נעדכן במועד ההשקה החדש כאשר הבעיות הטכניות יפתרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully