וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהכל כלול לחצי פנסיון: תוכנית הבוקר של סיון כהן ודב גילהר בשישי תרד מהאוויר

1.7.2013 / 10:56

ערוץ 10 יוריד מהאוויר את "שישי בבוקר", ובמקומם יקבלו אורלי וילנאי וגיא מרוז יום שידור נוסף לתכנית הבוקר "אורלי וגיא"

ערוץ 10 יוריד מהאוויר את תכנית יום שישי של סיון כהן ודב גילהר "שישי בבוקר", ובמקומם יקבלו אורלי וילנאי וגיא מרוז יום שידור נוסף לתכנית הבוקר "אורלי וגיא". השינוי יחול החל מיום שישי הקרוב.

וילנאי ומרוז מגישים את רצועת הבוקר של ערוץ 10 מזה כשנתיים וחצי, ותכניתם ארוכה יותר מאלו של זכייניות ערוץ 2 - וכעת היא תשודר שישה ימים בשבוע. סיון כהן השיקה בשבוע שעבר את תכנית הצרכנות "הכל כלול" עם נגה ניר נאמן, ודב גילהר ימשיך בהגשת פינת "הבירוקרטיה" במסגרת "המגזין" עם אושרת קוטלר. בערוץ 10 אומרים כי קיימת שביעות רצון מנתוני "אורלי וגיא" במהלך השבוע אשר רשמו בשנה החולפת את שיא הרייטינג של הרצועה, והמהלך נועד לחזק את לוח השידורים של יום שישי.

השינוי ברצועת שישי בבושק מצטרף לשינויים שנערכו לאחרונה ברצועת הפריים טיים בערוץ. עם עליית תכנית הריאליטי "הרווק" ו"אקסטרים מייקאובר ישראל" הוחלט במפתיע בערוץ 10 לפצל את "מעושרות" לשני חלקים והיא ירדה מלוח המשדרים באופן זמני, ככל הנראה לתקופה של חודש. "כלבוטק" והדרמה הקומית "חברות" עברו לשידור בימי חמישי, ואת תכניתו של גיל ריבה הוחלט להציב ביום שבו לא משודרת תכנית מלאה של "האח הגדול" - יום שני.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully