וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום 9 שנים: יובל-ג'וב הרגיל עוזב את טיים אאוט

1.7.2013 / 16:16

מבקר המסעדות המיתולוגי של המגזין התל אביבי יסיים תוך חודש את תפקידו ובעיתון פתחו בהליך איתור למחליף לג'וב הנחשק: תחרות לבחירת המבקר הבא

מבקר המסעדות של מגזין טיים אאוט יובל-ג'וב הרגיל יסיים תוך חודש את תפקידו ובעיתון פתחו בהליך איתור למחליף לג'וב הנחשק, כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

הרגיל הוא מוותיקי הכותבים במגזין התל אביבי (לצד מבקרת הקולנוע יעל שוב) והוא נמנה על צוות הכותבים שלו מזה תשע שנים. את טור ביקורת המסעדות שלו הוא כותב מזה שבוע בשבע השנים האחרונות. לפני שהגיע לטיים אאוט שימש כסגן עורך מגזין "מסע אחר" וככתב מגזין ב"42 מעלות" ובאתר nrg. את המגזין החליט לעזוב לאור הקמה של עסק פרטי בתחום המשקאות.

לרגל העזיבה החליטה מערכת טיים אאוט לפתוח את תהליך האיתור לתפקיד לקהל הרחב ולחפש את מבקר המסעדות בקרב קוראי העיתון. אשר להם, כך לפי גורם במגזין, "ידע נרחב ומעמיק והיכרות עם הסצנה הקולינרית בתל אביב, יכולת כתיבה פנומנלית וקיבה מפלדה". בגיליון טיים אאוט שיופיע ביום חמישי הקרוב תעשה ההזנקה למבצע החיפוש בו יוזמנו אנשים הסבורים שהם מתאימים לשלוח למערכת קורות חיים, ביקורת מסעדה, וטקסט קצר מדוע דווקא הם צריכים להיות המבקר הבא של העיתון.

כמו כן יעלה לרשת סרטון שצולם במסעדות העיר ומביא פיסה דוקומנטרית מחייו המורכבים של מבקר אוכל, בהשתתפות חיים כהן (תל אביב יפו), אביב משה (מסה) דיוויד פרנקל (פרונטו) ובינו גבסו (שווארמה בינו) ,שצולם גם ב"קפה אירופה" ו"במועדון הקצינים".

יובל-ג'וב הרגיל מסר: "זהו כנראה התפקיד העיתונאי היחיד שבו ניתן לומר 'אני עוזב בבטן מלאה' בלי שזה יישמע רע או ממורמר. מאחל למחליפי הרבה ארוחות מוצלחות ולילות שכרות קסומים".

עורך טיים אאוט איתי ולדמן מסר לוואלה! ברנז'ה: "אין לי ספק שמדובר במבקר המסעדות הטוב בישראל ויהיה קשה מאוד למצוא מישהו ברמת ההבנה שלו באוכל ובאיכות הכתיבה שלו. לשמחתי, ג?וב ימשיך לכתוב בעיתון טור אוכל חדש בפורמט שונה שאנחנו עובדים עליו ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully