וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרו לוחות השידורים של קשת ורשת; שעות הריאליטי לא קוצצו

4.7.2013 / 16:39

לרשות השנייה הובטח כי יושם דגש על עיבוי כתבות התחקיר ב"תוכנית החסכון", וכי הסדרה "עבודה ערבית" תעלה כבר בשבוע הבא. קשת טרם פירטה את תכניות המורשת שבכוונתה לשדר

ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה אישרה היום (חמישי) את לוחות השידורים של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת לחציון השני של 2013, זאת לאחר שפסלה אותם לפני שבועיים בשל חוסרים. הזכייניות הגישו לרשות לוחות מתוקנים, וברשות מוסרים היום כי אישור הלוחות נעשה לאחר בדיקה מקיפה שלהם על ידי צוות מקצועי.

לפי הודעת הרשות, הזכיינית רשת הודיעה כי תגדיל את מכסת הסוגה העילית בשידורים, בכלל זה בז'אנר הדרמה, הז'אנר המיוחד והתעודה, וכן בתחום תוכניות שיח ציבורי ומורשת. כמו כן פירטה הזכיינית את השקעתה בסרטי קולנוע ישראליים. ברשות מדגישים כי רשת נדרשת להקפיד על היחס בין ריאליטי לסוגה עילית ולא לחרוג ממנו, "גם אם הדבר אומר להוסיף תוכנית מסוגה עילית או לצמצם את שידורי הריאליטי".

הזכיינית קשת עדכנה את הרשות כי תעלה לשידור את תוכנית הדרמה "עבודה ערבית" כבר בשבוע הבא ותוסיף סרטים דוקומנטריים ללוח השידורים. בזכיינית מסרו לרשות כי יושם דגש מיוחד על עיבוי כתבות התחקיר ב"תוכנית החסכון". במסגרת האישור, קשת טרם פירטה מהן תכניות המורשת, הפריפריה והשיח הציבורי שאליהן היא מחויבת ואשר בכוונתה לשדר.

יו"ר הוועדה, יעקב שחם, מסר בהודעת הרשות כי "יש להעריך את תגובתם של מנהלי קשת ורשת שהפנימו את דרישת הוועדה וההנהלה והכניסו את השינויים המתבקשים בלוחות השידורים שלהם, שאליהם נוספו תוכניות דרמה ותעודה, וכן הושם דגש על חיזוק המימד התחקירי ב'תוכנית החסכון'".

מנכ"ל הרשות, שי באב"ד מסר כי "הרשות תעקוב ותקפיד אחר יישום השינויים בלוחות שישודרו בפועל, כך שתהיה עמידה של הזכיינים במחויבויותיהם, וזאת לטובת ציבור הצופים הזכאי להנות משידורי טלוויזיה מגוונים, איכותיים ומעניינים." יו"ר המועצה, דר' אילן אבישר, מסר כי "המועצה תמשיך להקפיד על שמירת תמהיל שידורים מגוון שיתמרץ גם את תעשיית היצירה וההפקה בתוכניות סוגה עילית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully