וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוחות בצה"ל סוערות: מי הבכיר שאמר לאורלי וילנאי "את כוסית"?

6.7.2013 / 23:08

טור שפרסם בסוף השבוע עיתונאי מעריב גיא מרוז אודות "אישיות ביטחונית בכירה מאוד-מאוד" שרמזה רמיזה מינית כלפי בת זוגו, הוביל לבדיקה בצמרת הצבא. דו"צ: "לא מדובר בקצין"

האם איש בטחון בכיר הטריד מילולית ועל רקע מיני את אורלי וילנאי במהלך יום ההולדת של הנשיא פרס? ואם כן - מי זה היה? טור שפרסם אתמול (שישי) עיתונאי מעריב גיא מרוז מסעיר בסוף השבוע את צמרת הצבא.

מרוז שהה באירוע המרכזי של חגיגת יום ההולדת של הנשיא פרס עם אשתו, העיתונאית אורלי וילנאי. במקום נכחו גם אישי בטחון בעלי דרגות גבוהות. "אחד מהם, עם אשתו הנאווה, אף הסתחבק איתי ועם אשתי העוד יותר נאווה?, כתב מרוז. "בשלב מסוים הוא רכן לעבר אוזנה של אשתי ולחש לה דבר מה?. הוא הוסיף כי אשתו נראתה נבוכה וסמוקה מהמקרה.

כאשר שאל מרוז את וילנאי מה נאמר לה, היא ענתה לו כך, לדבריו: "בוא'נה, את אחלה כוסית".

מרוז לא כתב באיזו אישיות ?ביטחונית בכירה מאוד-מאוד? מדובר, אולם ציין כי מדובר היה בקצין. מבדיקה עולה כי באירוע נכחו שלושה קצינים בכירים: הרמטכ?ל רב-אלוף בני גנץ, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה אלוף אייל זמיר והמזכיר הצבאי של נשיא המדינה תת-אלוף חסון חסון.

מהטור משתמע כי מדובר ברמטכ?ל, ועל כן ערכו בצבא בירור בהול ומקיף של הנושא הן אל מול מרוז והן אל מול גורמי בטחון ששהו באירוע, אשר בסיומו עלה כי למרות מה שמשתמע מהטור - מרוז התכוון בדבריו לאישיות בטחונית בכירה שאיננה לובש-מדים.

מחטיבת דובר צה?ל נמסר כי ?דובר צה?ל תת אלוף יואב פולי מרדכי ביצע בדיקה אישית ומקיפה של הנושא, אשר בסופה התברר כי לא מדובר באף אחד מקציני צה"ל שנכחו באירוע?. את תגובת גיא מרוז לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully