וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רייכר מונה למנהל הניו מדיה של ערוץ 10

7.7.2013 / 11:19

ערוץ 10 משקם את מחלקת הניו מדיה שלו ומציב בראשה את דני רייכר אשר שימש כמנהל פרויקטים מיוחדים וממלא מקום מפיק ראשי באתר Mako

ערוץ 10 מבצע שינוי ארגוני ובונה מחדש את מחלקת הניו מדיה. בראש המחלקה יעמוד דני רייכר שיהיה אחראי על כל פעילויות הדיגיטל והניו מדיה החוץ מסכיות של ערוץ 10 וחדשות 10. רייכר ישמש גם כחבר הנהלה בנענע10 ויהיה אחראי על הממשק שבין ערוץ 10, חדשות 10 ונענע 10, על פעילות התוכן של ערוץ 10 בסלולר והמובייל ועל פעילות הערוץ ברשתות החברתיות (פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכו'). בנוסף, אומרים בערוץ, יוביל רייכר את שיתופי הפעולה עם חברות חיצוניות ופלטפורמות טכנולוגיות נוספות בהן יוכל הערוץ להפיץ את תכניו.

דני רייכר (40) התמחה בשנים האחרונות בעולם הניו מדיה ובשנתיים האחרונות שימש כמנהל פרויקטים מיוחדים וממלא מקום מפיק ראשי באתר Mako שם היה אחראי בין היתר גם על תכנון ובניית Mako TV, משלב האפיון והקונספט, דרך העיצוב, רכש התכנים, הטכנולוגיה ובניית המודל המסחרי והובלת הפרויקט לביצוע. טרם הצטרפותו לאתר Mako פעל רייכר כמפיק עצמאי וכעורך ראשי בחברת הסטארט אפ beamups, פלטפורמה אינטרנטית לסחר בינלאומי בקטעי ארכיון ואייטמים חדשותיים, שימש כמפיק וכבמאי בהפקות טלוויזיה שונות בארה"ב ובישראל, בין השאר שימש כחמש שנים כמפיק מהדורות חדשות מקומיות (חדשות HOT) ב-JCS וכן הפיק מהדורת חדשות מקומית עבור רשת RNN בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully